موسیقی کلاسیک آرژانتین: تفاوت میان نسخهها
جز (The LinkTitles extension automatically added links to existing pages (https://github.com/bovender/LinkTitles).) |
بدون خلاصۀ ویرایش |
||
خط ۱: | خط ۱: | ||
نقش و نفوذ مهاجران اروپایی بر تمامی شئون زندگی اجتماعی و شخصی [[آرژانتین]] تأثیر گذارده است و از ممزوج شدن فرهنگهای مختلف مهاجران، فرهنگ و سنتهای جدیدی در این کشور به وجود آمده است، به همین شکل، موسیقی کلاسیک اروپا به خوبی در [[آرژانتین]] ظاهر شده است. [[بوئنوسآیرس]] موطنی است برای تئاتر کولون که شهرت جهانی دارد. موسیقیدانان کلاسیکی همچون مارتا آگریچ، لالو شیفرین، دانیل بارنبویم، ادواردو آلونسو کرسپو و تدوینگران کلاسیکی مانند آلبرتو جیناسترا شهرت جهانی دارند. تمام شهرهای اصلی [[آرژانتین]] دارای سالنهای عمده تئاتر و اوپرا و ارکسترهای ایالتی یا شهری هستند<ref>University of Texas Press (2004). P157.</ref>. | |||
==نیز نگاه کنید به== | |||
نقش و نفوذ مهاجران اروپایی بر تمامی شئون زندگی اجتماعی و شخصی [[آرژانتین]] تأثیر گذارده است و از ممزوج شدن فرهنگهای مختلف مهاجران، فرهنگ و سنتهای جدیدی در این کشور به وجود آمده است، به همین شکل، موسیقی کلاسیک اروپا به خوبی در آرژانتین ظاهر شده است. [[بوئنوسآیرس]] موطنی است | ==کتابشناسی== | ||
برای تئاتر کولون که شهرت جهانی دارد. موسیقیدانان کلاسیکی همچون مارتا آگریچ، لالو شیفرین، دانیل بارنبویم، ادواردو آلونسو کرسپو و تدوینگران کلاسیکی مانند آلبرتو جیناسترا شهرت جهانی دارند. تمام شهرهای اصلی آرژانتین دارای سالنهای عمده تئاتر و اوپرا و ارکسترهای ایالتی یا شهری هستند |
نسخهٔ ۲۷ آوریل ۲۰۲۴، ساعت ۱۴:۲۱
نقش و نفوذ مهاجران اروپایی بر تمامی شئون زندگی اجتماعی و شخصی آرژانتین تأثیر گذارده است و از ممزوج شدن فرهنگهای مختلف مهاجران، فرهنگ و سنتهای جدیدی در این کشور به وجود آمده است، به همین شکل، موسیقی کلاسیک اروپا به خوبی در آرژانتین ظاهر شده است. بوئنوسآیرس موطنی است برای تئاتر کولون که شهرت جهانی دارد. موسیقیدانان کلاسیکی همچون مارتا آگریچ، لالو شیفرین، دانیل بارنبویم، ادواردو آلونسو کرسپو و تدوینگران کلاسیکی مانند آلبرتو جیناسترا شهرت جهانی دارند. تمام شهرهای اصلی آرژانتین دارای سالنهای عمده تئاتر و اوپرا و ارکسترهای ایالتی یا شهری هستند[۱].
نیز نگاه کنید به
کتابشناسی
- ↑ University of Texas Press (2004). P157.