جایگاه رسانه در سریلانکا: تفاوت میان نسخهها
ظاهر
صفحهای تازه حاوی « '''1. جایگاه و برنامه های فرهنگی رسانه''' رسانه های عمومی سریلانکا را می توان با معیارهای قومی، زبانی و مالکیت دسته بندی کرد. رسانه های خصوصی و دولتی به زبان های سینهالی، تامیل و انگلیسی فعالیت دارند (Country profile: Sri Lanka, 2011) در این بخش در به اختصار...» ایجاد کرد |
(بدون تفاوت)
|
نسخهٔ ۱۳ مهٔ ۲۰۲۴، ساعت ۱۴:۳۵
1. جایگاه و برنامه های فرهنگی رسانه
رسانه های عمومی سریلانکا را می توان با معیارهای قومی، زبانی و مالکیت دسته بندی کرد. رسانه های خصوصی و دولتی به زبان های سینهالی، تامیل و انگلیسی فعالیت دارند (Country profile: Sri Lanka, 2011) در این بخش در به اختصار در باره رسانه های مکتوب، صوتی و تصویری و فعالان عرصه اینترنت بحث خواهیم کرد: