جایگاه موسیقی سیرالئون در فرهنگ جامعه: تفاوت میان نسخهها
(صفحهای تازه حاوی «'''جایگاه موسیقی در فرهنگ جامعه:''' موسیقیهای مختلف بومی سیرالئون از جایگاه خاصی در فرهنگ عمومی جامعه سیرالئون برخوردارند و با حضور خود بنوعی به مراسم و مناسبتهای سنتی قبایل مختلف قداست مبخشند. در واقع موسیقی سنتی سیرالئون در زمره ارکان اص...» ایجاد کرد) |
بدون خلاصۀ ویرایش |
||
(یک نسخهٔ میانی ویرایش شده توسط یک کاربر دیگر نشان داده نشد) | |||
خط ۱: | خط ۱: | ||
[[موسیقی در سیرالئون|موسیقی]]های مختلف بومی [[سیرالئون]] از جایگاه خاصی در فرهنگ عمومی [[جامعه سیرالئون]] برخوردارند و با حضور خود بهنوعی به مراسم و مناسبتهای سنتی قبایل مختلف قداست میبخشند. در واقع [[موسیقی در سیرالئون|موسیقی]] سنتی [[سیرالئون]] در زمره ارکان اصلی گردهماییهای بومی اعم از جشنها و مجالس عزاداری مسلمانان و مسیحیان و مناسبتهای خاص پیروان آئینهای سنتی همچون احضار روح، جنگیری، ارتباط با ارواح اجداد و پیشینیان و... به شمار میروند<ref>عرب احمدی، امیر بهرام(1390). جامعه و فرهنگ [[سیرالئون]]. تهران: [https://www.icro.ir/ سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی]( در دست انتشار)</ref>. | |||
==نیز نگاه کنید به== | |||
==کتابشناسی== |
نسخهٔ کنونی تا ۳۰ ژوئیهٔ ۲۰۲۴، ساعت ۱۷:۰۵
موسیقیهای مختلف بومی سیرالئون از جایگاه خاصی در فرهنگ عمومی جامعه سیرالئون برخوردارند و با حضور خود بهنوعی به مراسم و مناسبتهای سنتی قبایل مختلف قداست میبخشند. در واقع موسیقی سنتی سیرالئون در زمره ارکان اصلی گردهماییهای بومی اعم از جشنها و مجالس عزاداری مسلمانان و مسیحیان و مناسبتهای خاص پیروان آئینهای سنتی همچون احضار روح، جنگیری، ارتباط با ارواح اجداد و پیشینیان و... به شمار میروند[۱].
نیز نگاه کنید به
کتابشناسی
- ↑ عرب احمدی، امیر بهرام(1390). جامعه و فرهنگ سیرالئون. تهران: سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی( در دست انتشار)