آموزش عالی فنی و حرفه ای در چین: تفاوت میان نسخهها
ظاهر
صفحهای تازه حاوی « == ''آموزش عالي فني و حرفهاي'' == پس از پايان مقطع آموزش متوسطه، مدارس فني در سطوح غير دانشگاهي آموزشهايي را در 400 رشتهی تخصصي ارائه ميکنند كه شامل صنايع سبك ونساجي، الكترونيك، موتور سازي وبازرگاني میشود. طول دورهی آموزش عالي حرفهاي 2 سال...» ایجاد کرد |
بدون خلاصۀ ویرایش |
||
| (۳ نسخهٔ میانی ویرایش شده توسط ۲ کاربر نشان داده نشد) | |||
| خط ۱: | خط ۱: | ||
پس از پایان مقطع آموزش متوسطه، مدارس فنی در سطوح غیردانشگاهی آموزشهایی را در 400 رشتهی تخصصی ارائه می کنند که شامل صنایع سبک و نساجی، الکترونیک، موتورسازی و بازرگانی می شود. طول دورهی آموزش عالی حرفهای 2 سال است که در نهایت به فارغ التحصیلان گواهینامهی دیپلم داده می شود. در واقع، آن دسته از افرادی که پس از تحصیل در مراکز آموزش متوسطه به آموزش فنی-حرفهای میپردازند، از طریق شرکت در این دورهها در مشاغل خاص آمادگی لازم را کسب میکنند. | |||
پس از | |||
== نیز نگاه کنید به == | |||
[[مقاطع تحصیلی در مراکز آموزش عالی چین]]؛ [[نظام آموزش، تحقیقات و فناوری چین]] | |||
== منبع اصلی == | |||
<sub><big>سابقی، علی محمد(1392). جامعه و فرهنگ [[چین]]. تهران: [https://alhoda.ir/ موسسه فرهنگی هنری و انتشاراتی بین الملی الهدی].</big></sub> | |||
== نویسنده مقاله == | |||
علی محمد سابقی | |||
[[رده:نظام آموزش عالی]] | |||
نسخهٔ کنونی تا ۲۴ نوامبر ۲۰۲۵، ساعت ۲۰:۴۰
پس از پایان مقطع آموزش متوسطه، مدارس فنی در سطوح غیردانشگاهی آموزشهایی را در 400 رشتهی تخصصی ارائه می کنند که شامل صنایع سبک و نساجی، الکترونیک، موتورسازی و بازرگانی می شود. طول دورهی آموزش عالی حرفهای 2 سال است که در نهایت به فارغ التحصیلان گواهینامهی دیپلم داده می شود. در واقع، آن دسته از افرادی که پس از تحصیل در مراکز آموزش متوسطه به آموزش فنی-حرفهای میپردازند، از طریق شرکت در این دورهها در مشاغل خاص آمادگی لازم را کسب میکنند.
نیز نگاه کنید به
مقاطع تحصیلی در مراکز آموزش عالی چین؛ نظام آموزش، تحقیقات و فناوری چین
منبع اصلی
سابقی، علی محمد(1392). جامعه و فرهنگ چین. تهران: موسسه فرهنگی هنری و انتشاراتی بین الملی الهدی.
نویسنده مقاله
علی محمد سابقی