فدراسیون سراسری صنایع و بازرگانی چین: تفاوت میان نسخه‌ها

از دانشنامه ملل
(صفحه‌ای تازه حاوی « == فدراسیون سراسری صنایع و بازرگانی چین == این فدراسیون به عنوان تشکیلاتی غیر دولتی، در سال1953میلادی شکل گرفت و در زمینه­های صنعتی و تجاری، اتاق­های بازرگانی، توسعه­ی تجارت در داخل و خارج و توسعه­ی روابط تجاری با کشورهای مختلف جهان فعالیت می­ک...» ایجاد کرد)
 
بدون خلاصۀ ویرایش
خط ۱: خط ۱:


== فدراسیون سراسری صنایع و بازرگانی چین ==
== فدراسیون سراسری صنایع و بازرگانی چین ==
این فدراسیون به عنوان تشکیلاتی غیر دولتی، در سال1953میلادی شکل گرفت و در زمینه­های صنعتی و تجاری، اتاق­های بازرگانی، توسعه­ی تجارت در داخل و خارج و توسعه­ی روابط تجاری با کشورهای مختلف جهان فعالیت می­کند. طبق اساسنامه­ی این فدراسیون که در سال1983میلادی اصلاح و به تصویب رسید، وظایف این تشکیلات به شرح زیر است:
این فدراسیون به عنوان تشکیلاتی غیر دولتی، در سال1953میلادی شکل گرفت و در زمینه­‌های صنعتی و تجاری، اتاق­‌های بازرگانی، توسعه­‌ی تجارت در داخل و خارج و توسعه­‌ی روابط تجاری با کشورهای مختلف جهان فعالیت می‌­کند. طبق اساسنامه­‌ی این فدراسیون که در سال1983میلادی اصلاح و به تصویب رسید، وظایف این تشکیلات به شرح زیر است:


1-متحد سازی و سازماندهی اعضا در راستای مدرن سازی سوسیالیسم؛
1-متحد سازی و سازماندهی اعضا در راستای مدرن سازی سوسیالیسم؛
خط ۷: خط ۷:
2-تلاش برای بازگشت تایوان به سرزمین مادری و تحکیم روابط تجاری با این منطقه؛
2-تلاش برای بازگشت تایوان به سرزمین مادری و تحکیم روابط تجاری با این منطقه؛


3-تحکیم روابط تجاری با هنگ­کنگ و چینی­های مهاجر در خارج از کشور؛
3-تحکیم روابط تجاری با هنگ ­کنگ و چینی­‌های مهاجر در خارج از کشور؛


4-توسعه­ی دوستی و روابط صنعتی و بازرگانی میان چین و کشورهای خارجی؛
4-توسعه­‌ی دوستی و روابط صنعتی و بازرگانی میان [[چین]] و کشورهای خارجی؛


5-مشارکت فعال در توسعه و اجرای سیاست درهای باز چین در زمینه­های تجاری و اقتصادی.  
5-مشارکت فعال در توسعه و اجرای سیاست درهای باز چین در زمینه‌­های تجاری و اقتصادی.  


(Social Organizations in China: www.chinaculture.org.cn)
(Social Organizations in China: www.chinaculture.org.cn)<ref>سابقی، محمد علی(1392). جامعه و فرهنگ چین. تهران: موسه فرهنگی، هنری و انتشاراتی بین المللی الهدی،جلد اول، ص320-321</ref>
 
=== کتاب شناسی ===

نسخهٔ ‏۳۰ اکتبر ۲۰۲۳، ساعت ۱۹:۲۵

فدراسیون سراسری صنایع و بازرگانی چین

این فدراسیون به عنوان تشکیلاتی غیر دولتی، در سال1953میلادی شکل گرفت و در زمینه­‌های صنعتی و تجاری، اتاق­‌های بازرگانی، توسعه­‌ی تجارت در داخل و خارج و توسعه­‌ی روابط تجاری با کشورهای مختلف جهان فعالیت می‌­کند. طبق اساسنامه­‌ی این فدراسیون که در سال1983میلادی اصلاح و به تصویب رسید، وظایف این تشکیلات به شرح زیر است:

1-متحد سازی و سازماندهی اعضا در راستای مدرن سازی سوسیالیسم؛

2-تلاش برای بازگشت تایوان به سرزمین مادری و تحکیم روابط تجاری با این منطقه؛

3-تحکیم روابط تجاری با هنگ ­کنگ و چینی­‌های مهاجر در خارج از کشور؛

4-توسعه­‌ی دوستی و روابط صنعتی و بازرگانی میان چین و کشورهای خارجی؛

5-مشارکت فعال در توسعه و اجرای سیاست درهای باز چین در زمینه‌­های تجاری و اقتصادی.

(Social Organizations in China: www.chinaculture.org.cn)[۱]

کتاب شناسی

  1. سابقی، محمد علی(1392). جامعه و فرهنگ چین. تهران: موسه فرهنگی، هنری و انتشاراتی بین المللی الهدی،جلد اول، ص320-321