فدراسیون سراسری صنایع و بازرگانی چین: تفاوت میان نسخهها
بدون خلاصۀ ویرایش |
بدون خلاصۀ ویرایش |
||
خط ۱۳: | خط ۱۳: | ||
5-مشارکت فعال در توسعه و اجرای سیاست درهای باز چین در زمینههای تجاری و اقتصادی. | 5-مشارکت فعال در توسعه و اجرای سیاست درهای باز چین در زمینههای تجاری و اقتصادی. | ||
(Social Organizations in China: www.chinaculture.org.cn)<ref>سابقی، محمد | (Social Organizations in China: www.chinaculture.org.cn)<ref>سابقی، علی محمد(1392). جامعه و فرهنگ چین. تهران: موسه فرهنگی، هنری و انتشاراتی بین المللی الهدی،جلد اول، ص320-321</ref> | ||
=== کتاب شناسی === | === کتاب شناسی === |
نسخهٔ ۱ نوامبر ۲۰۲۳، ساعت ۱۷:۰۳
فدراسیون سراسری صنایع و بازرگانی چین
این فدراسیون به عنوان تشکیلاتی غیر دولتی، در سال1953میلادی شکل گرفت و در زمینههای صنعتی و تجاری، اتاقهای بازرگانی، توسعهی تجارت در داخل و خارج و توسعهی روابط تجاری با کشورهای مختلف جهان فعالیت میکند. طبق اساسنامهی این فدراسیون که در سال1983میلادی اصلاح و به تصویب رسید، وظایف این تشکیلات به شرح زیر است:
1-متحد سازی و سازماندهی اعضا در راستای مدرن سازی سوسیالیسم؛
2-تلاش برای بازگشت تایوان به سرزمین مادری و تحکیم روابط تجاری با این منطقه؛
3-تحکیم روابط تجاری با هنگ کنگ و چینیهای مهاجر در خارج از کشور؛
4-توسعهی دوستی و روابط صنعتی و بازرگانی میان چین و کشورهای خارجی؛
5-مشارکت فعال در توسعه و اجرای سیاست درهای باز چین در زمینههای تجاری و اقتصادی.
(Social Organizations in China: www.chinaculture.org.cn)[۱]
کتاب شناسی
- ↑ سابقی، علی محمد(1392). جامعه و فرهنگ چین. تهران: موسه فرهنگی، هنری و انتشاراتی بین المللی الهدی،جلد اول، ص320-321