فدراسیون سراسری صنایع و بازرگانی چین: تفاوت میان نسخه‌ها

از دانشنامه ملل
بدون خلاصۀ ویرایش
بدون خلاصۀ ویرایش
خط ۱: خط ۱:
 
[[پرونده:129362082897901223916053215106170168328.jpg|بندانگشتی|صنایع و بازرگانی [[چین]]]]
 
این فدراسیون به عنوان تشکیلاتی غیر دولتی، در سال1953میلادی شکل گرفت و در زمینه­‌های صنعتی و تجاری، اتاق­‌های بازرگانی، توسعه­‌ی تجارت در داخل و خارج و توسعه­‌ی روابط تجاری با کشورهای مختلف جهان فعالیت می‌­کند.
این فدراسیون به عنوان تشکیلاتی غیر دولتی، در سال1953میلادی شکل گرفت و در زمینه­‌های صنعتی و تجاری، اتاق­‌های بازرگانی، توسعه­‌ی تجارت در داخل و خارج و توسعه­‌ی روابط تجاری با کشورهای مختلف جهان فعالیت می‌­کند.


خط ۱۶: خط ۱۵:
5-مشارکت فعال در توسعه و اجرای سیاست درهای باز چین در زمینه‌­های تجاری و اقتصادی<ref>Social Organizations in China: www.chinaculture.org.cn</ref><ref>سابقی،علی محمد(1392). جامعه و فرهنگ چین. تهران: موسسه فرهنگی، هنری و انتشاراتی بین المللی الهدی،جلد اول، ص312-321</ref>.
5-مشارکت فعال در توسعه و اجرای سیاست درهای باز چین در زمینه‌­های تجاری و اقتصادی<ref>Social Organizations in China: www.chinaculture.org.cn</ref><ref>سابقی،علی محمد(1392). جامعه و فرهنگ چین. تهران: موسسه فرهنگی، هنری و انتشاراتی بین المللی الهدی،جلد اول، ص312-321</ref>.


نیز نگاه کنید به [[سازمان های اجتماعی چین]]؛ [[انواع سازمان های اجتماعی چین]]؛.
نیز نگاه کنید به [[سازمان های اجتماعی چین]]؛ [[مهم ترین سازمان های اجتماعی چین]]


== کتابشناسی ==
== کتابشناسی ==

نسخهٔ ‏۲ نوامبر ۲۰۲۳، ساعت ۱۸:۳۲

صنایع و بازرگانی چین

این فدراسیون به عنوان تشکیلاتی غیر دولتی، در سال1953میلادی شکل گرفت و در زمینه­‌های صنعتی و تجاری، اتاق­‌های بازرگانی، توسعه­‌ی تجارت در داخل و خارج و توسعه­‌ی روابط تجاری با کشورهای مختلف جهان فعالیت می‌­کند.

وظایف

طبق اساسنامه­‌ی این فدراسیون که در سال1983میلادی اصلاح و به تصویب رسید، وظایف این تشکیلات به شرح زیر است:

1-متحد سازی و سازماندهی اعضا در راستای مدرن سازی سوسیالیسم؛

2-تلاش برای بازگشت تایوان به سرزمین مادری و تحکیم روابط تجاری با این منطقه؛

3-تحکیم روابط تجاری با هنگ ­کنگ و چینی­‌های مهاجر در خارج از کشور؛

4-توسعه­‌ی دوستی و روابط صنعتی و بازرگانی میان چین و کشورهای خارجی؛

5-مشارکت فعال در توسعه و اجرای سیاست درهای باز چین در زمینه‌­های تجاری و اقتصادی[۱][۲].

نیز نگاه کنید به سازمان های اجتماعی چین؛ مهم ترین سازمان های اجتماعی چین

کتابشناسی

  1. Social Organizations in China: www.chinaculture.org.cn
  2. سابقی،علی محمد(1392). جامعه و فرهنگ چین. تهران: موسسه فرهنگی، هنری و انتشاراتی بین المللی الهدی،جلد اول، ص312-321