آموزش بزرگسالان(سواد آموزی) در آرژانتین: تفاوت میان نسخه‌ها

از دانشنامه ملل
بدون خلاصۀ ویرایش
بدون خلاصۀ ویرایش
خط ۱: خط ۱:
این آموزش شامل جوانان دهه ۲۰ سالگی و بزرگسالان بالاتر از ۳۰ سال می‌شودکه به هر دلیل پس از اتمام دوره آموزش اجباری تا ۱۴ سالگی و یا قبل از آن موفق به تکمیل دوره‌های آموزشی خود نشده‌اند و علاقه‌مند به تکمیل آن می‌باشند. این مدارس ممکن است در ساعات مقرر سایر مدارس و یا در بعد از ساعات کاری روزانه ادارات و بخش‌های عمومی دایر شود<ref>خیرمند، احمدرضا (1391). جامعه و فرهنگ [[آرژانتین]]. تهران: [https://alhoda.ir/ موسسه فرهنگی، هنری و انتشارات بین المللی الهدی].</ref>.
این آموزش شامل جوانان دهه ۲۰ سالگی و بزرگسالان بالاتر از ۳۰ سال می‌شودکه به هر دلیل پس از اتمام دوره آموزش اجباری تا ۱۴ سالگی و یا قبل از آن موفق به تکمیل دوره‌های آموزشی خود نشده‌اند و علاقه‌مند به تکمیل آن می‌باشند. این مدارس ممکن است در ساعات مقرر سایر مدارس و یا در بعد از ساعات کاری روزانه ادارات و بخش‌های عمومی دایر شود<ref>خیرمند، احمدرضا (1391). جامعه و فرهنگ [[آرژانتین]]. تهران: [https://alhoda.ir/ موسسه فرهنگی، هنری و انتشارات بین المللی الهدی].</ref>.
==نیز نگاه کنید به==
==نیز نگاه کنید به==
[[نظام آموزش، تحقیقات و فناوری آرژانتین]]
[[نظام آموزش، تحقیقات و فناوری آرژانتین]]؛ [[آموزش های دانش آموزان خاص آرژانتین]]


==کتابشناسی==
==کتابشناسی==

نسخهٔ ‏۲۷ آوریل ۲۰۲۴، ساعت ۱۷:۴۰

این آموزش شامل جوانان دهه ۲۰ سالگی و بزرگسالان بالاتر از ۳۰ سال می‌شودکه به هر دلیل پس از اتمام دوره آموزش اجباری تا ۱۴ سالگی و یا قبل از آن موفق به تکمیل دوره‌های آموزشی خود نشده‌اند و علاقه‌مند به تکمیل آن می‌باشند. این مدارس ممکن است در ساعات مقرر سایر مدارس و یا در بعد از ساعات کاری روزانه ادارات و بخش‌های عمومی دایر شود[۱].

نیز نگاه کنید به

نظام آموزش، تحقیقات و فناوری آرژانتین؛ آموزش های دانش آموزان خاص آرژانتین

کتابشناسی

  1. خیرمند، احمدرضا (1391). جامعه و فرهنگ آرژانتین. تهران: موسسه فرهنگی، هنری و انتشارات بین المللی الهدی.