جایگاه رسانه در سریلانکا: تفاوت میان نسخه‌ها

از دانشنامه ملل
(صفحه‌ای تازه حاوی « '''1.  جایگاه و برنامه های فرهنگی رسانه''' رسانه های عمومی سریلانکا را می توان با معیارهای قومی، زبانی و مالکیت دسته بندی کرد. رسانه  های خصوصی و دولتی به زبان های سینهالی، تامیل و انگلیسی فعالیت دارند (Country profile: Sri Lanka, 2011) در این بخش در به اختصار...» ایجاد کرد)
 
جز (The LinkTitles extension automatically added links to existing pages (https://github.com/bovender/LinkTitles).)
خط ۳: خط ۳:
'''1.  جایگاه و برنامه های فرهنگی رسانه'''
'''1.  جایگاه و برنامه های فرهنگی رسانه'''


رسانه های عمومی سریلانکا را می توان با معیارهای قومی، زبانی و مالکیت دسته بندی کرد. رسانه  های خصوصی و دولتی به زبان های سینهالی، تامیل و انگلیسی فعالیت دارند (Country profile: Sri Lanka, 2011) در این بخش در به اختصار در باره رسانه های مکتوب، صوتی و تصویری و فعالان عرصه اینترنت بحث خواهیم کرد:
رسانه های عمومی [[سریلانکا]] را می توان با معیارهای قومی، زبانی و مالکیت دسته بندی کرد. رسانه  های خصوصی و دولتی به زبان های سینهالی، تامیل و انگلیسی فعالیت دارند (Country profile: Sri Lanka, 2011) در این بخش در به اختصار در باره رسانه های مکتوب، صوتی و تصویری و فعالان عرصه اینترنت بحث خواهیم کرد:

نسخهٔ ‏۱۴ مهٔ ۲۰۲۴، ساعت ۱۷:۲۰


1.  جایگاه و برنامه های فرهنگی رسانه

رسانه های عمومی سریلانکا را می توان با معیارهای قومی، زبانی و مالکیت دسته بندی کرد. رسانه  های خصوصی و دولتی به زبان های سینهالی، تامیل و انگلیسی فعالیت دارند (Country profile: Sri Lanka, 2011) در این بخش در به اختصار در باره رسانه های مکتوب، صوتی و تصویری و فعالان عرصه اینترنت بحث خواهیم کرد: