جایگاه رسانه در سریلانکا: تفاوت میان نسخهها
(صفحهای تازه حاوی « '''1. جایگاه و برنامه های فرهنگی رسانه''' رسانه های عمومی سریلانکا را می توان با معیارهای قومی، زبانی و مالکیت دسته بندی کرد. رسانه های خصوصی و دولتی به زبان های سینهالی، تامیل و انگلیسی فعالیت دارند (Country profile: Sri Lanka, 2011) در این بخش در به اختصار...» ایجاد کرد) |
جز (The LinkTitles extension automatically added links to existing pages (https://github.com/bovender/LinkTitles).) |
||
خط ۳: | خط ۳: | ||
'''1. جایگاه و برنامه های فرهنگی رسانه''' | '''1. جایگاه و برنامه های فرهنگی رسانه''' | ||
رسانه های عمومی سریلانکا را می توان با معیارهای قومی، زبانی و مالکیت دسته بندی کرد. رسانه های خصوصی و دولتی به زبان های سینهالی، تامیل و انگلیسی فعالیت دارند (Country profile: Sri Lanka, 2011) در این بخش در به اختصار در باره رسانه های مکتوب، صوتی و تصویری و فعالان عرصه اینترنت بحث خواهیم کرد: | رسانه های عمومی [[سریلانکا]] را می توان با معیارهای قومی، زبانی و مالکیت دسته بندی کرد. رسانه های خصوصی و دولتی به زبان های سینهالی، تامیل و انگلیسی فعالیت دارند (Country profile: Sri Lanka, 2011) در این بخش در به اختصار در باره رسانه های مکتوب، صوتی و تصویری و فعالان عرصه اینترنت بحث خواهیم کرد: |
نسخهٔ ۱۴ مهٔ ۲۰۲۴، ساعت ۱۷:۲۰
1. جایگاه و برنامه های فرهنگی رسانه
رسانه های عمومی سریلانکا را می توان با معیارهای قومی، زبانی و مالکیت دسته بندی کرد. رسانه های خصوصی و دولتی به زبان های سینهالی، تامیل و انگلیسی فعالیت دارند (Country profile: Sri Lanka, 2011) در این بخش در به اختصار در باره رسانه های مکتوب، صوتی و تصویری و فعالان عرصه اینترنت بحث خواهیم کرد: