توریسم غذای فرانسه: تفاوت میان نسخه‌ها

از دانشنامه ملل
بدون خلاصۀ ویرایش
بدون خلاصۀ ویرایش
خط ۱: خط ۱:
[[فرانسه]] به منظور بازيافتن جايگاه گذشته خود در دومين رديف جدول کشورهای توريستی جهان کمپين ويژه بازاريابی توريسم راه‌اندازی کرد. اين کمپين به منظور جذب درآمدهای خارجی بيشتر از محل سفر توريست‌های خارجی و تشويق آن‌ها به خريد و خرج کردن پول در [[فرانسه]] از سوی وزارت تجارت اين کشور طراحی و سازماندهی شده است. کمپين جديد توريسم [[فرانسه]] که با هدف ارتقای سطح ديدار و سفر به [[فرانسه]] و افزايش امکانات بالقوه آن در اين زمينه برای اوقات تعطيل سازماندهی شده با تاکيد ويژه بر غذا و سبک زندگی و مدهای روز زندگی تمامی خدمات و ويژگی‌های فرهنگی و اجتماعی اين کشور را به گونه‌ای مرتبط با هم به جهانيان معرفی می‌کند. درهمين راستا وب‌سايت جديد و نيز فرم‌های درخواست از طريق تلفن همراه طراحی شده است که به توريست‌ها امکان می‌دهد به تناسب نيازها و علايق خود بتوانند از برنامه‌ها و امکانات موجود توريستی [[فرانسه]] استفاده کنند و در واقع خود طراح برنامه سفر خود به اين کشور باشند. اين سايت که توسط اداره توريسم [[فرانسه]] اداره می‌شود نسخه آزمايشی خود را به زبان [[فرانسه]] و انگليسی راه‌اندازی کرده است.
[[فرانسه]] به منظور بازيافتن جايگاه گذشته خود در دومين رديف جدول کشورهای توريستی جهان کمپين ويژه بازاريابی توريسم راه‌اندازی کرد. اين کمپين به منظور جذب درآمدهای خارجی بيشتر از محل سفر توريست‌های خارجی و تشويق آن‌ها به خريد و خرج کردن پول در [[فرانسه]] از سوی وزارت تجارت اين کشور طراحی و سازماندهی شده است. کمپين جديد توريسم [[فرانسه]] که با هدف ارتقای سطح ديدار و سفر به [[فرانسه]] و افزايش امکانات بالقوه آن در اين زمينه برای اوقات تعطيل سازماندهی شده با تاکيد ويژه بر غذا و سبک زندگی و مدهای روز زندگی تمامی خدمات و ويژگی‌های فرهنگی و اجتماعی اين کشور را به گونه‌ای مرتبط با هم به جهانيان معرفی می‌کند. درهمين راستا وب‌سايت جديد و نيز فرم‌های درخواست از طريق تلفن همراه طراحی شده است که به توريست‌ها امکان می‌دهد به تناسب نيازها و علايق خود بتوانند از برنامه‌ها و امکانات موجود توريستی [[فرانسه]] استفاده کنند و در واقع خود طراح برنامه سفر خود به اين کشور باشند. اين سايت که توسط اداره توريسم [[فرانسه]] اداره می‌شود نسخه آزمايشی خود را به زبان [[فرانسه]] و انگليسی راه‌اندازی کرده است.<ref>نعیمی گورابی، محمدحسین(1392). جامعه و فرهنگ [[فرانسه]]. تهران: [https://www.icro.ir/ سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی] ( در دست انتشار )،</ref>
 
== کتابشناسی ==
[[رده:گردشگری فرهنگی و تاریخی]]
[[رده:گردشگری فرهنگی و تاریخی]]

نسخهٔ ‏۷ اوت ۲۰۲۴، ساعت ۲۰:۰۷

فرانسه به منظور بازيافتن جايگاه گذشته خود در دومين رديف جدول کشورهای توريستی جهان کمپين ويژه بازاريابی توريسم راه‌اندازی کرد. اين کمپين به منظور جذب درآمدهای خارجی بيشتر از محل سفر توريست‌های خارجی و تشويق آن‌ها به خريد و خرج کردن پول در فرانسه از سوی وزارت تجارت اين کشور طراحی و سازماندهی شده است. کمپين جديد توريسم فرانسه که با هدف ارتقای سطح ديدار و سفر به فرانسه و افزايش امکانات بالقوه آن در اين زمينه برای اوقات تعطيل سازماندهی شده با تاکيد ويژه بر غذا و سبک زندگی و مدهای روز زندگی تمامی خدمات و ويژگی‌های فرهنگی و اجتماعی اين کشور را به گونه‌ای مرتبط با هم به جهانيان معرفی می‌کند. درهمين راستا وب‌سايت جديد و نيز فرم‌های درخواست از طريق تلفن همراه طراحی شده است که به توريست‌ها امکان می‌دهد به تناسب نيازها و علايق خود بتوانند از برنامه‌ها و امکانات موجود توريستی فرانسه استفاده کنند و در واقع خود طراح برنامه سفر خود به اين کشور باشند. اين سايت که توسط اداره توريسم فرانسه اداره می‌شود نسخه آزمايشی خود را به زبان فرانسه و انگليسی راه‌اندازی کرده است.[۱]

کتابشناسی

  1. نعیمی گورابی، محمدحسین(1392). جامعه و فرهنگ فرانسه. تهران: سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی ( در دست انتشار )،