توریسم غذای فرانسه

از دانشنامه ملل
نسخهٔ تاریخ ‏۱ آوریل ۲۰۲۴، ساعت ۱۶:۴۹ توسط Samiei (بحث | مشارکت‌ها) (صفحه‌ای تازه حاوی «'''توریسم غذا:''' فرانسه به منظور بازيافتن جايگاه گذشته خود در دومين رديف جدول کشورهاي توريستي جهان کمپين ويژه بازاريابي توريسم راه اندازی کرد .اين کمپين به منظور جذب درآمدهاي خارجي بيشتر از محل سفر توريست هاي خارجي و تشويق آن ها به خريد و خرج کر...» ایجاد کرد)
(تفاوت) → نسخهٔ قدیمی‌تر | نمایش نسخهٔ فعلی (تفاوت) | نسخهٔ جدیدتر ← (تفاوت)

توریسم غذا: فرانسه به منظور بازيافتن جايگاه گذشته خود در دومين رديف جدول کشورهاي توريستي جهان کمپين ويژه بازاريابي توريسم راه اندازی کرد .اين کمپين به منظور جذب درآمدهاي خارجي بيشتر از محل سفر توريست هاي خارجي و تشويق آن ها به خريد و خرج کردن پول در فرانسه از سوي وزارت تجارت اين کشور طراحي و سازماندهي شده است.کمپين جديد توريسم فرانسه که با هدف ارتقاي سطح ديدار و سفر به فرانسه و افزايش امکانات بالقوه آن در اين زمينه براي اوقات تعطيل سازماندهي شده با تاکيد ويژه بر غذا و سبک زندگي و مدهاي روز زندگي تمامي خدمات و ويژگي هاي فرهنگي و اجتماعي اين کشور را به گونه اي مرتبط با هم به جهانيان معرفي مي کند. درهمين راستا وب سايت جديد و نيز فرم هاي درخواست از طريق تلفن همراه طراحي شده است که به توريست ها امکان مي دهد به تناسب نيازها و علايق خود بتوانند از برنامه ها و امکانات موجود توريستي فرانسه استفاده کنند ودرواقع خود طراح برنامه سفر خود به اين کشور باشند. اين سايت که توسط اداره توريسم فرانسه اداره مي شود نسخه آزمايشي خود را به زبان فرانسه و انگليسي راه اندازي کرده است.