اینترنت در امارات متحده عربی

از دانشنامه ملل
نسخهٔ تاریخ ‏۲۷ مهٔ ۲۰۲۴، ساعت ۱۲:۲۲ توسط Samiei (بحث | مشارکت‌ها) (صفحه‌ای تازه حاوی «در دبی، طرحهایی در سال 2001 تنظیم شده بود برای ساختن شهر رسانه دبی(DMC) ، یک مرکز رسانه­ای در امارات کوچک که اجازه می دهد که متمرکز شوند بر روی کارهای رسانه­ای با هماهنگی و همکاری بسیار نزدیک با یکدیگر. هدف از جذب تجارتهای بر پایه رسانه قرار دادن مق...» ایجاد کرد)
(تفاوت) → نسخهٔ قدیمی‌تر | نمایش نسخهٔ فعلی (تفاوت) | نسخهٔ جدیدتر ← (تفاوت)

در دبی، طرحهایی در سال 2001 تنظیم شده بود برای ساختن شهر رسانه دبی(DMC) ، یک مرکز رسانه­ای در امارات کوچک که اجازه می دهد که متمرکز شوند بر روی کارهای رسانه­ای با هماهنگی و همکاری بسیار نزدیک با یکدیگر. هدف از جذب تجارتهای بر پایه رسانه قرار دادن مقرهای فرماندهی شان در آنجا می­باشد، به رخ کشیدن این مکان بعنوان یک تقاطع بین آسیا، شرق میانه و آفریقا. در این مجموعه اولین کلاس تکنولوژِی رسانه، و همچنین تولید کردن و خدمات بازاریابی را ارائه می­دهد که به پرورش و گسترش تجارت زسانه کمک می­کند. شهر رسانه­ی دبی(DMC) حاصل توجه شیخها به تنوع اقتصادیشان می باشد. برای نمونه وب سایت­های دبی شهر رسانه(DMC) یک انعکاس موفق است از نگاه بلند شیخ محمد بن راشد المخدوم، رئیسی جمهور عاقل امارات متحده عربی، نخست وزیر و حاکم دبی که دبی را به پایگاه اطلاعاتی جامعه و اقتصاد تغییر داده است.