تجارت فرهنگی کشور مالی: تفاوت میان نسخه‌ها

از دانشنامه ملل
(صفحه‌ای تازه حاوی «زیرساخت های بسیار ضعیف  اقتصادی کشور مالی موجب شده تا این کشور نیز  همچون دیگر کشورهای قاره افریقا به وارد کننده کالاهای تجاری مختلف ازجمله فیلم های سینمائی و مستند ، نرم افزارهای مختلف  ، موسیقی، اسلاید ، عکس ، بازی های رایانه ای و ... مبدل گر...» ایجاد کرد)
 
جز (The LinkTitles extension automatically added links to existing pages (https://github.com/bovender/LinkTitles).)
خط ۱: خط ۱:
زیرساخت های بسیار ضعیف  اقتصادی کشور مالی موجب شده تا این کشور نیز  همچون دیگر کشورهای قاره افریقا به وارد کننده کالاهای تجاری مختلف ازجمله فیلم های سینمائی و مستند ، نرم افزارهای مختلف  ، موسیقی، اسلاید ، عکس ، بازی های رایانه ای و ... مبدل گردد. کالاهای فرهنگی موجود در این کشور بیشتر محصول کشورهای ایالات متحده آمریکا ، فرانسه ، نیجریه و چین است و اندک کالاهای فرهنگی داخلی نظیر موسیقی های سنتی  هیچ گاه از توان رقابت با محصولات متنوع فرهنگی این کشورها برخوردار نبوده اند. در عین حال وزارت فرهنگ نیز بدلیل انبوه مشکلات خویش هیچ گاه نتوانسته است در این خصوص هنرمندان داخلی را مورد حمایت خود قرار دهد.
زیرساخت های بسیار ضعیف  اقتصادی کشور [[مالی]] موجب شده تا این کشور نیز  همچون دیگر کشورهای قاره افریقا به وارد کننده کالاهای تجاری مختلف ازجمله فیلم های سینمائی و مستند ، نرم افزارهای مختلف  ، موسیقی، اسلاید ، عکس ، بازی های رایانه ای و ... مبدل گردد. کالاهای فرهنگی موجود در این کشور بیشتر محصول کشورهای [[ایالات متحده]] [[آمریکا]] ، فرانسه ، نیجریه و [[چین]] است و اندک کالاهای فرهنگی داخلی نظیر موسیقی های سنتی  هیچ گاه از توان رقابت با محصولات متنوع فرهنگی این کشورها برخوردار نبوده اند. در عین حال وزارت فرهنگ نیز بدلیل انبوه مشکلات خویش هیچ گاه نتوانسته است در این خصوص هنرمندان داخلی را مورد حمایت خود قرار دهد.

نسخهٔ ‏۲۶ فوریهٔ ۲۰۲۴، ساعت ۱۰:۰۰

زیرساخت های بسیار ضعیف  اقتصادی کشور مالی موجب شده تا این کشور نیز  همچون دیگر کشورهای قاره افریقا به وارد کننده کالاهای تجاری مختلف ازجمله فیلم های سینمائی و مستند ، نرم افزارهای مختلف  ، موسیقی، اسلاید ، عکس ، بازی های رایانه ای و ... مبدل گردد. کالاهای فرهنگی موجود در این کشور بیشتر محصول کشورهای ایالات متحده آمریکا ، فرانسه ، نیجریه و چین است و اندک کالاهای فرهنگی داخلی نظیر موسیقی های سنتی  هیچ گاه از توان رقابت با محصولات متنوع فرهنگی این کشورها برخوردار نبوده اند. در عین حال وزارت فرهنگ نیز بدلیل انبوه مشکلات خویش هیچ گاه نتوانسته است در این خصوص هنرمندان داخلی را مورد حمایت خود قرار دهد.