جایگاه رسانه در سریلانکا: تفاوت میان نسخه‌ها

از دانشنامه ملل
بدون خلاصۀ ویرایش
بدون خلاصۀ ویرایش
خط ۱: خط ۱:
=== جایگاه و برنامه های فرهنگی رسانه ===
جایگاه و برنامه های فرهنگی رسانه در کشور سریلانکا به شرح زیر است:
 
رسانه های عمومی [[سریلانکا]] را می توان با معیارهای قومی، زبانی و مالکیت دسته بندی کرد. رسانه  های خصوصی و دولتی به زبان های سینهالی، تامیل و انگلیسی فعالیت دارند (Country profile: Sri Lanka, 2011) در این بخش در به اختصار در باره رسانه های مکتوب، صوتی و تصویری و فعالان عرصه اینترنت بحث خواهیم کرد:<ref name=":0">رکنی، مهدیقلی (1391). جامعه و فرهنگ [[سریلانکا]]. تهران: [https://www.icro.ir/ سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی]( در دست انتشار)</ref>
رسانه های عمومی [[سریلانکا]] را می توان با معیارهای قومی، زبانی و مالکیت دسته بندی کرد. رسانه  های خصوصی و دولتی به زبان های سینهالی، تامیل و انگلیسی فعالیت دارند (Country profile: Sri Lanka, 2011) در این بخش در به اختصار در باره رسانه های مکتوب، صوتی و تصویری و فعالان عرصه اینترنت بحث خواهیم کرد:<ref name=":0">رکنی، مهدیقلی (1391). جامعه و فرهنگ [[سریلانکا]]. تهران: [https://www.icro.ir/ سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی]( در دست انتشار)</ref>



نسخهٔ ‏۸ اوت ۲۰۲۴، ساعت ۲۲:۱۸

جایگاه و برنامه های فرهنگی رسانه در کشور سریلانکا به شرح زیر است:

رسانه های عمومی سریلانکا را می توان با معیارهای قومی، زبانی و مالکیت دسته بندی کرد. رسانه  های خصوصی و دولتی به زبان های سینهالی، تامیل و انگلیسی فعالیت دارند (Country profile: Sri Lanka, 2011) در این بخش در به اختصار در باره رسانه های مکتوب، صوتی و تصویری و فعالان عرصه اینترنت بحث خواهیم کرد:[۱]

نیز نگاه کنید به

جایگاه رسانه در آرژانتین؛ جایگاه رسانه در ساحل عاج؛ جایگاه رسانه در تایلند؛ جایگاه رسانه در اسپانیا؛ جایگاه رسانه در اردن؛ جایگاه رسانه ها در قطر؛ جایگاه رسانه در مصر؛ جایگاه رسانه در سنگال؛ جایگاه رسانه در بنگلادش؛ جایگاه رسانه در تاجیکستان

کتابشناسی

  1. رکنی، مهدیقلی (1391). جامعه و فرهنگ سریلانکا. تهران: سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی( در دست انتشار)