جایگاه رسانه ها در قطر
ظاهر
رسالت رسانههای گروهی و تبلیغاتی این کشور، خدمت به مسائل منطقهای، عربی و اسلامی و دفاع از آنها است. همچنین نقش آن در داخل، تحکیم ارزشها و ترویج روشهای پسندیده و درست، ارائهی خدمات جامع تبلیغاتی به منطور آگاه و آشنا ساختن شهروندان قطری با مقتضیات زمان میباشد.
نیز نگاه کنید به
جایگاه رسانه در آرژانتین؛ جایگاه رسانه در ساحل عاج؛ جایگاه رسانه در تایلند؛ جایگاه رسانه در اسپانیا؛ جایگاه رسانه در اردن؛ جایگاه رسانه در مصر؛ جایگاه رسانه در سنگال؛ جایگاه رسانه در بنگلادش؛ جایگاه رسانه در تاجیکستان
منبع اصلی
احمدی، محمد مهدی (1393). جامعه و فرهنگ قطر. تهران: سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی (دردست انتشار).
نویسنده مقاله
محمدمهدی احمدی