پرش به محتوا

جایگاه رسانه در سنگال: تفاوت میان نسخه‌ها

از دانشنامه ملل
Rashid (بحث | مشارکت‌ها)
بدون خلاصۀ ویرایش
Noskhechi (بحث | مشارکت‌ها)
بدون خلاصۀ ویرایش
 
(۳ نسخهٔ میانی ویرایش شده توسط ۲ کاربر نشان داده نشد)
خط ۱: خط ۱:
امروز یکی از شاخص های توسعه در هر کشوری دارا بودن توان رسانه و ارتباطات جمعی آن است که کشور [[سنگال]] از آن مستثنی نیست. بخش عمده ای از برنامه های فرهنگی این کشور از طریق رادیو و تلویزیون سراسری آن پخش می شود. تنوع رسانه ها در این کشور شرایط را برای رشد دموکراسی فراهم کرده است. چشم انداز رسانه ای این کشور روی گروه های بزرگ مطبوعاتی زیر متمرکز است:
امروز یکی از شاخص های توسعه در هر کشوری دارا بودن توان رسانه و ارتباطات جمعی آن است که کشور [[سنگال]] از آن مستثنی نیست. بخش عمده ای از برنامه های فرهنگی این کشور از طریق رادیو و تلویزیون سراسری آن پخش می شود. تنوع رسانه ها در این کشور شرایط را برای رشد دموکراسی فراهم کرده است. چشم انداز رسانه‌ای این کشور روی گروه های بزرگ مطبوعاتی زیر متمرکز است:


-[https://www.bing.com/ck/a?!&&p=4f4e918f8f4ff8bcJmltdHM9MTcxMzIyNTYwMCZpZ3VpZD0xN2EzNWYwYS05OTg2LTYyOTgtM2M1Yi00Y2U5OThkNDYzMzEmaW5zaWQ9NTE0NA&ptn=3&ver=2&hsh=3&fclid=17a35f0a-9986-6298-3c5b-4ce998d46331&psq=walf+media+in+senegal&u=a1aHR0cHM6Ly93d3cubWZ3YS5vcmcvY291bnRyeS1oaWdobGlnaHRzL3dhbGYtdHYtcmVvcGVuZWQtYWZ0ZXItbWVkaWEtdGhyZWF0ZW4tZ292ZXJubWVudC1ib3ljb3R0Lw&ntb=1 Walf]
* [https://www.bing.com/ck/a?!&&p=4f4e918f8f4ff8bcJmltdHM9MTcxMzIyNTYwMCZpZ3VpZD0xN2EzNWYwYS05OTg2LTYyOTgtM2M1Yi00Y2U5OThkNDYzMzEmaW5zaWQ9NTE0NA&ptn=3&ver=2&hsh=3&fclid=17a35f0a-9986-6298-3c5b-4ce998d46331&psq=walf+media+in+senegal&u=a1aHR0cHM6Ly93d3cubWZ3YS5vcmcvY291bnRyeS1oaWdobGlnaHRzL3dhbGYtdHYtcmVvcGVuZWQtYWZ0ZXItbWVkaWEtdGhyZWF0ZW4tZ292ZXJubWVudC1ib3ljb3R0Lw&ntb=1 Walf
* Sud Communication؛
* Avenir Communication؛
* [https://www.bing.com/search?q=Future+M%C3%A9dias+in+senegal&qs=n&form=QBRE&sp=-1&lq=0&pq=avenir+communication+media+in+senegal&sc=19-37&sk=&cvid=9C3EB06051E8477DA39F6035BD7B62A9&ghsh=0&ghacc=0&ghpl=# Future Médias]<ref>Carayol.( 2012)</ref>؛
* [https://www.bing.com/ck/a?!&&p=417294c7afe6f364JmltdHM9MTcxMzIyNTYwMCZpZ3VpZD0xN2EzNWYwYS05OTg2LTYyOTgtM2M1Yi00Y2U5OThkNDYzMzEmaW5zaWQ9NTE1Nw&ptn=3&ver=2&hsh=3&fclid=17a35f0a-9986-6298-3c5b-4ce998d46331&psq=D-M%c3%a9dia+in+senegal&u=a1aHR0cHM6Ly9kbWVkaWEuc24v&ntb=1 D-Média].
== نیز نگاه کنید به ==
[[جایگاه رسانه در آرژانتین]]؛ [[جایگاه رسانه در ساحل عاج]]؛ [[جایگاه رسانه در تایلند]]؛ [[جایگاه رسانه در اسپانیا]]؛ [[جایگاه رسانه در اردن]]؛ [[جایگاه رسانه ها در قطر]]؛ [[جایگاه رسانه در مصر]]؛ [[جایگاه رسانه در بنگلادش]]؛ [[جایگاه رسانه در تاجیکستان]]


-Sud Communication
== کتابشناسی ==
 
<references />
-Avenir Communication
 
-[https://www.bing.com/search?q=Future+M%C3%A9dias+in+senegal&qs=n&form=QBRE&sp=-1&lq=0&pq=avenir+communication+media+in+senegal&sc=19-37&sk=&cvid=9C3EB06051E8477DA39F6035BD7B62A9&ghsh=0&ghacc=0&ghpl=# Future Médias]<ref>Carayol.( 2012)</ref>


-[https://www.bing.com/ck/a?!&&p=417294c7afe6f364JmltdHM9MTcxMzIyNTYwMCZpZ3VpZD0xN2EzNWYwYS05OTg2LTYyOTgtM2M1Yi00Y2U5OThkNDYzMzEmaW5zaWQ9NTE1Nw&ptn=3&ver=2&hsh=3&fclid=17a35f0a-9986-6298-3c5b-4ce998d46331&psq=D-M%c3%a9dia+in+senegal&u=a1aHR0cHM6Ly9kbWVkaWEuc24v&ntb=1 D-Média] <ref>بصیری، محمدعلی، فتحی پور، ریحانه (1401 ).جامعه و فرهنگ [[سنگال]]. تهران: [https://www.icro.ir/ سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی](در دست انتشار)</ref>
== منبع اصلی ==
== نیز نگاه کنید به ==
بصیری، محمدعلی، فتحی پور، ریحانه (1401).جامعه و فرهنگ [[سنگال]]. تهران: [https://www.icro.ir/ سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی](در دست انتشار).
[[جایگاه رسانه در آرژانتین]]؛ [[جایگاه رسانه در ساحل عاج]]؛ [[جایگاه رسانه در اسپانیا]]؛ [[جایگاه رسانه در اردن]]؛ [[جایگاه رسانه ها در قطر]]؛ [[جایگاه رسانه در مصر]]؛ [[جایگاه رسانه در تایلند]].


== کتابشناسی ==
== نویسندگان مقاله ==
محمدعلی بصیری و ریحانه فتحی پور
[[رده:سیاست ها، قوانین، و برنامه های کلان در زمینه رسانه]]

نسخهٔ کنونی تا ‏۱۴ دسامبر ۲۰۲۴، ساعت ۱۵:۴۲

امروز یکی از شاخص های توسعه در هر کشوری دارا بودن توان رسانه و ارتباطات جمعی آن است که کشور سنگال از آن مستثنی نیست. بخش عمده ای از برنامه های فرهنگی این کشور از طریق رادیو و تلویزیون سراسری آن پخش می شود. تنوع رسانه ها در این کشور شرایط را برای رشد دموکراسی فراهم کرده است. چشم انداز رسانه‌ای این کشور روی گروه های بزرگ مطبوعاتی زیر متمرکز است:

نیز نگاه کنید به

جایگاه رسانه در آرژانتین؛ جایگاه رسانه در ساحل عاج؛ جایگاه رسانه در تایلند؛ جایگاه رسانه در اسپانیا؛ جایگاه رسانه در اردن؛ جایگاه رسانه ها در قطر؛ جایگاه رسانه در مصر؛ جایگاه رسانه در بنگلادش؛ جایگاه رسانه در تاجیکستان

کتابشناسی

  1. Carayol.( 2012)

منبع اصلی

بصیری، محمدعلی، فتحی پور، ریحانه (1401).جامعه و فرهنگ سنگال. تهران: سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی(در دست انتشار).

نویسندگان مقاله

محمدعلی بصیری و ریحانه فتحی پور