ذائقه فرهنگی مردم زیمبابوه: تفاوت میان نسخه‌ها

از دانشنامه ملل
بدون خلاصۀ ویرایش
 
(یک نسخهٔ میانی ویرایش شده توسط یک کاربر دیگر نشان داده نشد)
خط ۱: خط ۱:
[[پرونده:ذائقه فرهنگی مردم زیمبابوه.jpg|بندانگشتی|ذائقه فرهنگی مردم زیمبابوه(1403). برگرفته از سایت Washington Post، قابل بازیابی از https://www.washingtonpost.com/world/africa/suddenly-zimbabwes-biggest-newspaper-can-print-exactly-what-it-wants-its-harder-than-it-sounds/2017/11/24/7a73663c-cfc0-11e7-a87b-47f14b73162a_story.html]]
[[پرونده:ذائقه فرهنگی مردم زیمبابوه.jpg|بندانگشتی|ذائقه فرهنگی مردم زیمبابوه(1403). برگرفته از سایت Washington Post، قابل بازیابی از [https://www.washingtonpost.com/world/africa/suddenly-zimbabwes-biggest-newspaper-can-print-exactly-what-it-wants-its-harder-than-it-sounds/2017/11/24/7a73663c-cfc0-11e7-a87b-47f14b73162a_story.html https://www.washingtonpost.com/world/africa/]]]
از ویژگی‌های مهم مردم [[زيمبابوه|زیمبابوه]]، بالا بودن سطح فرهنگ و بینش کلی در زندگی اجتماعی است. غالب مردم این کشور در طبقات مختلف اجتماعی علاقه زیادی به مطالعه کتاب و مطبوعات و استفاده از وسائل  
از ویژگی‌های مهم مردم [[زيمبابوه|زیمبابوه]]، بالا بودن سطح فرهنگ و بینش کلی در زندگی اجتماعی است. غالب مردم این کشور در طبقات مختلف اجتماعی علاقه زیادی به مطالعه کتاب و مطبوعات و استفاده از وسائل  


خط ۷: خط ۷:
[[ذائقه فرهنگی مردم ژاپن]]؛ [[ذائقه فرهنگی مردم کانادا]]؛ [[ذائقه فرهنگی مردم کوبا]]؛ [[ذائقه فرهنگی مردم تونس]]؛ [[ذائقه فرهنگی مردم روسیه]]؛ [[ذائقه فرهنگی مردم سنگال]]؛ [[ذائقه فرهنگی مردم فرانسه]]؛ [[ذائقه فرهنگی مردم ساحل عاج]]؛ [[ذائقه فرهنگی مردم مالی]]؛ [[ذائقه فرهنگی مردم اسپانیا]]؛ [[ذائقه فرهنگی مردم اردن]]؛ [[ذائقه فرهنگی مردم قطر]]؛ [[ذائقه فرهنگی مردم سیرالئون]]؛ [[ذائقه فرهنگی مردم بنگلادش]]
[[ذائقه فرهنگی مردم ژاپن]]؛ [[ذائقه فرهنگی مردم کانادا]]؛ [[ذائقه فرهنگی مردم کوبا]]؛ [[ذائقه فرهنگی مردم تونس]]؛ [[ذائقه فرهنگی مردم روسیه]]؛ [[ذائقه فرهنگی مردم سنگال]]؛ [[ذائقه فرهنگی مردم فرانسه]]؛ [[ذائقه فرهنگی مردم ساحل عاج]]؛ [[ذائقه فرهنگی مردم مالی]]؛ [[ذائقه فرهنگی مردم اسپانیا]]؛ [[ذائقه فرهنگی مردم اردن]]؛ [[ذائقه فرهنگی مردم قطر]]؛ [[ذائقه فرهنگی مردم سیرالئون]]؛ [[ذائقه فرهنگی مردم بنگلادش]]


== کتابشناسی ==
== منبع اصلی ==
<references />
 
== نویسنده مقاله ==
محمد حسین ایپکچی
[[رده:هویت فرهنگی و هویت یابی فرهنگی]]

نسخهٔ کنونی تا ‏۱۴ ژانویهٔ ۲۰۲۵، ساعت ۲۲:۱۲

ذائقه فرهنگی مردم زیمبابوه(1403). برگرفته از سایت Washington Post، قابل بازیابی از https://www.washingtonpost.com/world/africa/

از ویژگی‌های مهم مردم زیمبابوه، بالا بودن سطح فرهنگ و بینش کلی در زندگی اجتماعی است. غالب مردم این کشور در طبقات مختلف اجتماعی علاقه زیادی به مطالعه کتاب و مطبوعات و استفاده از وسائل

ارتباط جمعی و تکنولوژی روز ارتباطات (اینترنت و شبکه‌های اجتماعی) دارند. اگر چه بسیاری از مردم زیمبابوه از مشکلات روزمره اقتصادی رنج می‌برند، اما مطالعه روزنامه‌ها و گوش دادن به رادیو به عنوان ارزان‌ترین رسانه ارتباط جمعی از عادات روزمره مردم می‌باشد[۱].

نیز نگاه کنید به

ذائقه فرهنگی مردم ژاپن؛ ذائقه فرهنگی مردم کانادا؛ ذائقه فرهنگی مردم کوبا؛ ذائقه فرهنگی مردم تونس؛ ذائقه فرهنگی مردم روسیه؛ ذائقه فرهنگی مردم سنگال؛ ذائقه فرهنگی مردم فرانسه؛ ذائقه فرهنگی مردم ساحل عاج؛ ذائقه فرهنگی مردم مالی؛ ذائقه فرهنگی مردم اسپانیا؛ ذائقه فرهنگی مردم اردن؛ ذائقه فرهنگی مردم قطر؛ ذائقه فرهنگی مردم سیرالئون؛ ذائقه فرهنگی مردم بنگلادش

منبع اصلی

  1. ایپکچی، محمدحسن (1399). جامعه و فرهنگ زیمبابوه. تهران: موسسه فرهنگی، هنری و انتشارات بین المللی الهدی، ص.118.

نویسنده مقاله

محمد حسین ایپکچی