پرش به محتوا

جایگاه رسانه ها در قطر: تفاوت میان نسخه‌ها

از دانشنامه ملل
Samiei (بحث | مشارکت‌ها)
صفحه‌ای تازه حاوی «'''جایگاه ونقش رسانه ها وبرنامه های فرهنگی رسانه ها''' رسالت رسانه‌های گروهی و تبلیغاتی این کشور، خدمت به مسائل منطقه‌ای، عربی و اسلامی و دفاع از آنها است. همچنین نقش آن در داخل، تحکیم ارزش‌ها و ترویج روش‌های پسندیده و درست، ارائه‌ي خدمات جا...» ایجاد کرد
 
Karimian (بحث | مشارکت‌ها)
بدون خلاصۀ ویرایش
 
(۶ نسخهٔ میانی ویرایش شده توسط ۴ کاربر نشان داده نشد)
خط ۱: خط ۱:
'''جایگاه ونقش رسانه ها وبرنامه های فرهنگی رسانه ها'''
رسالت رسانه‌های گروهی و تبلیغاتی این [[قطر|کشور]]، خدمت به مسائل منطقه‌ای، عربی و اسلامی‌ و دفاع از آنها است. همچنین نقش آن در داخل، تحکیم ارزش‌ها و ترویج روش‌های پسندیده و درست، ارائه‌ی خدمات جامع تبلیغاتی به منطور آگاه و آشنا ساختن شهروندان قطری با مقتضیات زمان می‌باشد.


رسالت رسانه‌های گروهی و تبلیغاتی این کشور، خدمت به مسائل منطقه‌ای، عربی و اسلامی و دفاع از آنها است. همچنین نقش آن در داخل، تحکیم ارزش‌ها و ترویج روش‌های پسندیده و درست، ارائه‌ي خدمات جامع تبلیغاتی به منطور آگاه و آشنا ساختن شهروندان قطری با مقتضیات زمان می‌باشد.
== نیز نگاه کنید به ==
[[جایگاه رسانه در آرژانتین]]؛ [[جایگاه رسانه در ساحل عاج]]؛ [[جایگاه رسانه در تایلند]]؛ [[جایگاه رسانه در اسپانیا]]؛ [[جایگاه رسانه در اردن]]؛ [[جایگاه رسانه در مصر]]؛ [[جایگاه رسانه در سنگال]]؛ [[جایگاه رسانه در بنگلادش]]؛ [[جایگاه رسانه در تاجیکستان]].
 
== منبع اصلی ==
احمدی، محمد مهدی (1393). جامعه و فرهنگ [[قطر]]. تهران: [https://www.icro.ir/ سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی] (دردست انتشار).
 
== نویسنده مقاله ==
محمدمهدی احمدی
[[index.php?title=رده:سیاست ها، قوانین، و برنامه های کلان در زمینه رسانه]]

نسخهٔ کنونی تا ‏۱۰ اوت ۲۰۲۵، ساعت ۱۷:۲۶

رسالت رسانه‌های گروهی و تبلیغاتی این کشور، خدمت به مسائل منطقه‌ای، عربی و اسلامی‌ و دفاع از آنها است. همچنین نقش آن در داخل، تحکیم ارزش‌ها و ترویج روش‌های پسندیده و درست، ارائه‌ی خدمات جامع تبلیغاتی به منطور آگاه و آشنا ساختن شهروندان قطری با مقتضیات زمان می‌باشد.

نیز نگاه کنید به

جایگاه رسانه در آرژانتین؛ جایگاه رسانه در ساحل عاج؛ جایگاه رسانه در تایلند؛ جایگاه رسانه در اسپانیا؛ جایگاه رسانه در اردن؛ جایگاه رسانه در مصر؛ جایگاه رسانه در سنگال؛ جایگاه رسانه در بنگلادش؛ جایگاه رسانه در تاجیکستان.

منبع اصلی

احمدی، محمد مهدی (1393). جامعه و فرهنگ قطر. تهران: سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی (دردست انتشار).

نویسنده مقاله

محمدمهدی احمدی index.php?title=رده:سیاست ها، قوانین، و برنامه های کلان در زمینه رسانه