پرش به محتوا

فدراسیون اتحادیه های تجاری چین: تفاوت میان نسخه‌ها

از دانشنامه ملل
Samiei (بحث | مشارکت‌ها)
صفحه‌ای تازه حاوی « == فدراسیون اتحادیه­های تجاری چین == این فدراسیون که تمامی سازمان­ها و اتحادیه­­های تجاری و صنعتی محلی و سراسری چین را تحت پوشش دارد، در سال1925میلادی تأسیس و در حال­حاضر بیش از105میلیون نفر عضو داشته و با اتحادیه­­های تجاری 140کشور جهان ارتباط کا...» ایجاد کرد
 
Mahdi (بحث | مشارکت‌ها)
 
(۹ نسخهٔ میانی ویرایش شده توسط ۴ کاربر نشان داده نشد)
خط ۱: خط ۱:
[[پرونده:1-16.png|بندانگشتی|اتحادیه های تجاری در [[چین]]. قابل بازیابی از https://baltic-centre.dreamapply.com/en_GB/courses/course/4949-msc-european-studies-and-economic-diplomacy/]]
این فدراسیون که تمامی سازمان­‌ها و اتحادیه­­‌های تجاری و صنعتی محلی و سراسری [[چین]] را تحت پوشش دارد، در سال 1925میلادی تأسیس و در حال­ حاضر بیش از 105میلیون نفر عضو داشته و با اتحادیه‌­­های تجاری 140کشور جهان ارتباط کاری دارد. 


== فدراسیون اتحادیه­های تجاری چین ==
=== وظایف ===
این فدراسیون که تمامی سازمان­ها و اتحادیه­­های تجاری و صنعتی محلی و سراسری چین را تحت پوشش دارد، در سال1925میلادی تأسیس و در حال­حاضر بیش از105میلیون نفر عضو داشته و با اتحادیه­­های تجاری 140کشور جهان ارتباط کاری دارد.  وظایف این فدراسیون عبارت است از:  
وظایف این فدراسیون عبارت است از:


1-حمایت از حقوق و منافع کارگران و کارمندان عضو؛
* حمایت از حقوق و منافع کارگران و کارمندان عضو؛
* سازماندهی کارگران و کارمندان عضو برای مشارکت فعال در ایجاد اصلاحات ساختاری و توسعه­‌ی اقتصادی و اجتماعی کشور [[چین]]؛
* نمایندگی کردن از سوی اعضاء در مدیریت امور کشوری و امور اجتماعی و مدیریت شرکت­‌ها و کارخانه­‌ها؛
* آموزش کارگران و کارمندان عضو در زمینه­‌های کاری، ایدئولوژیکی و اخلاقی و بالابردن سطح علمی و فرهنگی آن‌ها.


2-سازماندهی کارگران و کارمندان عضو برای مشارکت فعال در ایجاد اصلاحات ساختاری و توسعه­ی اقتصادی و اجتماعی کشور چین؛
== نیز نگاه کنید به ==
[[سازمان های اجتماعی چین]]؛ [[انواع سازمان های اجتماعی چین]]؛ [[مهم ترین سازمان های اجتماعی چین]]؛ [[فدراسیون سراسری صنایع و بازرگانی چین]]


3-نمایندگی کردن از سوی اعضاء در مدیریت امور کشوری و امور اجتماعی و مدیریت شرکت­ها و کارخانه­ها؛
== منبع اصلی ==
سابقی، علی محمد(1392). جامعه و فرهنگ [[چین]]. تهران: [https://alhoda.ir/ موسسه فرهنگی، هنری و انتشاراتی بین المللی الهدی].


4-آموزش کارگران و کارمندان عضو در زمینه­های کاری، ایدئولوژیکی و اخلاقی و بالابردن سطح علمی و فرهنگی آن­ها.
== نویسنده مقاله ==
علی محمد سابقی
[[رده:جامعه و نظام اجتماعی]]

نسخهٔ کنونی تا ‏۳۰ نوامبر ۲۰۲۵، ساعت ۱۲:۴۲

اتحادیه های تجاری در چین. قابل بازیابی از https://baltic-centre.dreamapply.com/en_GB/courses/course/4949-msc-european-studies-and-economic-diplomacy/

این فدراسیون که تمامی سازمان­‌ها و اتحادیه­­‌های تجاری و صنعتی محلی و سراسری چین را تحت پوشش دارد، در سال 1925میلادی تأسیس و در حال­ حاضر بیش از 105میلیون نفر عضو داشته و با اتحادیه‌­­های تجاری 140کشور جهان ارتباط کاری دارد.

وظایف

وظایف این فدراسیون عبارت است از:

  • حمایت از حقوق و منافع کارگران و کارمندان عضو؛
  • سازماندهی کارگران و کارمندان عضو برای مشارکت فعال در ایجاد اصلاحات ساختاری و توسعه­‌ی اقتصادی و اجتماعی کشور چین؛
  • نمایندگی کردن از سوی اعضاء در مدیریت امور کشوری و امور اجتماعی و مدیریت شرکت­‌ها و کارخانه­‌ها؛
  • آموزش کارگران و کارمندان عضو در زمینه­‌های کاری، ایدئولوژیکی و اخلاقی و بالابردن سطح علمی و فرهنگی آن‌ها.

نیز نگاه کنید به

سازمان های اجتماعی چین؛ انواع سازمان های اجتماعی چین؛ مهم ترین سازمان های اجتماعی چین؛ فدراسیون سراسری صنایع و بازرگانی چین

منبع اصلی

سابقی، علی محمد(1392). جامعه و فرهنگ چین. تهران: موسسه فرهنگی، هنری و انتشاراتی بین المللی الهدی.

نویسنده مقاله

علی محمد سابقی