پرش به محتوا

فدراسیون سراسری صنایع و بازرگانی چین: تفاوت میان نسخه‌ها

از دانشنامه ملل
Hamidian (بحث | مشارکت‌ها)
بدون خلاصۀ ویرایش
Mahdi (بحث | مشارکت‌ها)
بدون خلاصۀ ویرایش
 
(۹ نسخهٔ میانی ویرایش شده توسط ۴ کاربر نشان داده نشد)
خط ۱: خط ۱:
[[پرونده:129362082897901223916053215106170168328.jpg|بندانگشتی|صنایع و بازرگانی [[چین]]. قابل بازیابی از https://article.tebyan.net/]]
این فدراسیون به عنوان تشکیلاتی غیر دولتی، در سال1953میلادی شکل گرفت و در زمینه­‌های صنعتی و تجاری، اتاق­‌های بازرگانی، توسعه­‌ی تجارت در داخل و خارج و توسعه­‌ی روابط تجاری با کشورهای مختلف جهان فعالیت می‌­کند.


== فدراسیون سراسری صنایع و بازرگانی چین ==
=== وظایف ===
این فدراسیون به عنوان تشکیلاتی غیر دولتی، در سال1953میلادی شکل گرفت و در زمینه­‌های صنعتی و تجاری، اتاق­‌های بازرگانی، توسعه­‌ی تجارت در داخل و خارج و توسعه­‌ی روابط تجاری با کشورهای مختلف جهان فعالیت می‌­کند. طبق اساسنامه­‌ی این فدراسیون که در سال1983میلادی اصلاح و به تصویب رسید، وظایف این تشکیلات به شرح زیر است:
طبق اساسنامه­‌ی این فدراسیون که در سال 1983میلادی اصلاح و به تصویب رسید، وظایف این تشکیلات به شرح زیر است:


1-متحد سازی و سازماندهی اعضا در راستای مدرن سازی سوسیالیسم؛
* متحد سازی و سازماندهی اعضا در راستای مدرن سازی سوسیالیسم؛
* تلاش برای بازگشت [[تایوان]] به سرزمین مادری و تحکیم روابط تجاری با این منطقه؛
* تحکیم روابط تجاری با هنگ ­کنگ و چینی­‌های مهاجر در خارج از کشور؛
* توسعه­‌ی دوستی و روابط صنعتی و بازرگانی میان [[چین]] و کشورهای خارجی؛
* مشارکت فعال در توسعه و اجرای سیاست درهای باز چین در زمینه‌­های تجاری و اقتصادی<ref>Social Organizations in China: www.chinaculture.org.cn</ref>.


2-تلاش برای بازگشت تایوان به سرزمین مادری و تحکیم روابط تجاری با این منطقه؛
== نیز نگاه کنید به ==
[[سازمان های اجتماعی چین]]؛ [[انواع سازمان های اجتماعی چین]]؛ [[مهم ترین سازمان های اجتماعی چین]]؛ [[فدراسیون اتحادیه های تجاری چین]]


3-تحکیم روابط تجاری با هنگ ­کنگ و چینی­‌های مهاجر در خارج از کشور؛
== کتابشناسی ==
<references />


4-توسعه­‌ی دوستی و روابط صنعتی و بازرگانی میان [[چین]] و کشورهای خارجی؛
== منبع اصلی ==
سابقی، علی محمد(1392). جامعه و فرهنگ [[چین]]. تهران: [https://alhoda.ir/ موسسه فرهنگی، هنری و انتشاراتی بین المللی الهدی].


5-مشارکت فعال در توسعه و اجرای سیاست درهای باز چین در زمینه‌­های تجاری و اقتصادی.
== نویسنده مقاله ==
 
علی محمد سابقی
(Social Organizations in China: www.chinaculture.org.cn)<ref>سابقی، علی محمد(1392). جامعه و فرهنگ چین. تهران: موسه فرهنگی، هنری و انتشاراتی بین المللی الهدی،جلد اول، ص320-321</ref>
[[رده:جامعه و نظام اجتماعی]]
 
=== کتاب شناسی ===

نسخهٔ کنونی تا ‏۳۰ نوامبر ۲۰۲۵، ساعت ۱۲:۴۲

صنایع و بازرگانی چین. قابل بازیابی از https://article.tebyan.net/

این فدراسیون به عنوان تشکیلاتی غیر دولتی، در سال1953میلادی شکل گرفت و در زمینه­‌های صنعتی و تجاری، اتاق­‌های بازرگانی، توسعه­‌ی تجارت در داخل و خارج و توسعه­‌ی روابط تجاری با کشورهای مختلف جهان فعالیت می‌­کند.

وظایف

طبق اساسنامه­‌ی این فدراسیون که در سال 1983میلادی اصلاح و به تصویب رسید، وظایف این تشکیلات به شرح زیر است:

  • متحد سازی و سازماندهی اعضا در راستای مدرن سازی سوسیالیسم؛
  • تلاش برای بازگشت تایوان به سرزمین مادری و تحکیم روابط تجاری با این منطقه؛
  • تحکیم روابط تجاری با هنگ ­کنگ و چینی­‌های مهاجر در خارج از کشور؛
  • توسعه­‌ی دوستی و روابط صنعتی و بازرگانی میان چین و کشورهای خارجی؛
  • مشارکت فعال در توسعه و اجرای سیاست درهای باز چین در زمینه‌­های تجاری و اقتصادی[۱].

نیز نگاه کنید به

سازمان های اجتماعی چین؛ انواع سازمان های اجتماعی چین؛ مهم ترین سازمان های اجتماعی چین؛ فدراسیون اتحادیه های تجاری چین

کتابشناسی

  1. Social Organizations in China: www.chinaculture.org.cn

منبع اصلی

سابقی، علی محمد(1392). جامعه و فرهنگ چین. تهران: موسسه فرهنگی، هنری و انتشاراتی بین المللی الهدی.

نویسنده مقاله

علی محمد سابقی