فدراسیون سراسری صنایع و بازرگانی چین: تفاوت میان نسخه‌ها

از دانشنامه ملل
بدون خلاصۀ ویرایش
بدون خلاصۀ ویرایش
 
(۶ نسخهٔ میانی ویرایش شده توسط ۲ کاربر نشان داده نشد)
خط ۱: خط ۱:
 
[[پرونده:129362082897901223916053215106170168328.jpg|بندانگشتی|صنایع و بازرگانی [[چین]]. قابل بازیابی از https://article.tebyan.net/]]
 
این فدراسیون به عنوان تشکیلاتی غیر دولتی، در سال1953میلادی شکل گرفت و در زمینه­‌های صنعتی و تجاری، اتاق­‌های بازرگانی، توسعه­‌ی تجارت در داخل و خارج و توسعه­‌ی روابط تجاری با کشورهای مختلف جهان فعالیت می‌­کند.
این فدراسیون به عنوان تشکیلاتی غیر دولتی، در سال1953میلادی شکل گرفت و در زمینه­‌های صنعتی و تجاری، اتاق­‌های بازرگانی، توسعه­‌ی تجارت در داخل و خارج و توسعه­‌ی روابط تجاری با کشورهای مختلف جهان فعالیت می‌­کند.


=== وظایف ===
=== وظایف ===
طبق اساسنامه­‌ی این فدراسیون که در سال1983میلادی اصلاح و به تصویب رسید، وظایف این تشکیلات به شرح زیر است:
طبق اساسنامه­‌ این فدراسیون که در سال1983 میلادی اصلاح و به تصویب رسید، وظایف این تشکیلات به شرح زیر است:
 
1-متحد سازی و سازماندهی اعضا در راستای مدرن سازی سوسیالیسم؛
 
2-تلاش برای بازگشت تایوان به سرزمین مادری و تحکیم روابط تجاری با این منطقه؛
 
3-تحکیم روابط تجاری با هنگ ­کنگ و چینی­‌های مهاجر در خارج از کشور؛
 
4-توسعه­‌ی دوستی و روابط صنعتی و بازرگانی میان [[چین]] و کشورهای خارجی؛


5-مشارکت فعال در توسعه و اجرای سیاست درهای باز چین در زمینه‌­های تجاری و اقتصادی<ref>Social Organizations in China: www.chinaculture.org.cn</ref><ref>سابقی،علی محمد(1392). جامعه و فرهنگ چین. تهران: موسسه فرهنگی، هنری و انتشاراتی بین المللی الهدی،جلد اول، ص312-321</ref>.
* متحد سازی و سازماندهی اعضا در راستای مدرن سازی سوسیالیسم؛
* تلاش برای بازگشت [[تایوان]] به سرزمین مادری و تحکیم روابط تجاری با این منطقه؛
* تحکیم روابط تجاری با هنگ ­کنگ و چینی­‌های مهاجر در خارج از کشور؛
* توسعه­‌ی دوستی و روابط صنعتی و بازرگانی میان [[چین]] و کشورهای خارجی؛
* مشارکت فعال در توسعه و اجرای سیاست درهای باز [[چین]] در زمینه‌­های تجاری و اقتصادی<ref>Social Organizations in China: www.chinaculture.org.cn</ref><ref>سابقی،علی محمد(1392). جامعه و فرهنگ [[چین]]. تهران: [https://alhoda.ir موسسه فرهنگی، هنری و انتشاراتی بین المللی الهدی]،جلد1، ص.312-321.</ref>.


نیز نگاه کنید به [[سازمان های اجتماعی چین]]؛ [[انواع سازمان های اجتماعی چین]]؛.
== نیز نگاه کنید به ==
[[سازمان های اجتماعی چین]]؛ [[انواع سازمان های اجتماعی چین]]؛ [[مهم ترین سازمان های اجتماعی چین]]؛ [[فدراسیون اتحادیه های تجاری چین]]


== کتابشناسی ==
== کتابشناسی ==

نسخهٔ کنونی تا ‏۲ سپتامبر ۲۰۲۴، ساعت ۲۰:۵۲

صنایع و بازرگانی چین. قابل بازیابی از https://article.tebyan.net/

این فدراسیون به عنوان تشکیلاتی غیر دولتی، در سال1953میلادی شکل گرفت و در زمینه­‌های صنعتی و تجاری، اتاق­‌های بازرگانی، توسعه­‌ی تجارت در داخل و خارج و توسعه­‌ی روابط تجاری با کشورهای مختلف جهان فعالیت می‌­کند.

وظایف

طبق اساسنامه­‌ این فدراسیون که در سال1983 میلادی اصلاح و به تصویب رسید، وظایف این تشکیلات به شرح زیر است:

  • متحد سازی و سازماندهی اعضا در راستای مدرن سازی سوسیالیسم؛
  • تلاش برای بازگشت تایوان به سرزمین مادری و تحکیم روابط تجاری با این منطقه؛
  • تحکیم روابط تجاری با هنگ ­کنگ و چینی­‌های مهاجر در خارج از کشور؛
  • توسعه­‌ی دوستی و روابط صنعتی و بازرگانی میان چین و کشورهای خارجی؛
  • مشارکت فعال در توسعه و اجرای سیاست درهای باز چین در زمینه‌­های تجاری و اقتصادی[۱][۲].

نیز نگاه کنید به

سازمان های اجتماعی چین؛ انواع سازمان های اجتماعی چین؛ مهم ترین سازمان های اجتماعی چین؛ فدراسیون اتحادیه های تجاری چین

کتابشناسی

  1. Social Organizations in China: www.chinaculture.org.cn
  2. سابقی،علی محمد(1392). جامعه و فرهنگ چین. تهران: موسسه فرهنگی، هنری و انتشاراتی بین المللی الهدی،جلد1، ص.312-321.