آموزش بزرگسالان(سواد آموزی) در آرژانتین: تفاوت میان نسخه‌ها

از دانشنامه ملل
(صفحه‌ای تازه حاوی «'''آموزش دائمی جوانان و بزرگسالان''' این آموزش شامل جوانان دهه ۲۰ سالگی و بزرگسالان بالاتر از ۳۰ سال می‌شودکه به هر دلیل پس از اتمام دوره آموزش اجباری تا ۱۴ سالگی و یا قبل از آن موفق به تکمیل دوره‌های آموزشی خود نشده‌اند و علاقه‌مند به تکمیل آ...» ایجاد کرد)
 
بدون خلاصۀ ویرایش
 
(۵ نسخهٔ میانی ویرایش شده توسط ۲ کاربر نشان داده نشد)
خط ۱: خط ۱:
'''آموزش دائمی جوانان و بزرگسالان'''
این آموزش شامل جوانان دهه ۲۰ سالگی و بزرگسالان بالاتر از ۳۰ سال می‌شودکه به هر دلیل پس از اتمام دوره آموزش اجباری تا ۱۴ سالگی و یا قبل از آن موفق به تکمیل دوره‌های آموزشی خود نشده‌اند و علاقه‌مند به تکمیل آن می‌باشند. این مدارس ممکن است در ساعات مقرر سایر مدارس و یا در بعد از ساعات کاری روزانه ادارات و بخش‌های عمومی دایر شود<ref>خیرمند، احمدرضا (1391). جامعه و فرهنگ [[آرژانتین]]. تهران: [https://alhoda.ir/ موسسه فرهنگی، هنری و انتشارات بین المللی الهدی]، ص320.</ref>.
==نیز نگاه کنید به==
[[نظام آموزش، تحقیقات و فناوری ژاپن]]؛ [[سطح سواد در افغانستان]]؛ [[آموزش بزرگسالان(سواد آموزی) در ژاپن]]؛ [[آموزش بزرگسالان(سواد آموزی) در کوبا]]؛ [[آموزش بزرگسالان در سنگال]]؛ [[آموزش بزرگسالان(سواد آموزی) در اسپانیا]]؛ [[آموزش بزرگسالان(سواد آموزی) در اردن]]؛ [[آموزش بزرگسالان(سواد آموزی) در سیرالئون]]؛ [[آموزش بزرگسالان( سواد آموزی) در قزاقستان]]


این آموزش شامل جوانان دهه ۲۰ سالگی و بزرگسالان بالاتر از ۳۰ سال می‌شودکه به هر دلیل پس از اتمام دوره آموزش اجباری تا ۱۴ سالگی و یا قبل از آن موفق به تکمیل دوره‌های آموزشی خود نشده‌اند و علاقه‌مند به تکمیل آن می‌باشند. این مدارس ممکن است در ساعات مقرر سایر مدارس و یا در بعد از ساعات کاری روزانه ادارات و بخش‌های عمومی دایر شود.
==کتابشناسی==
<references />
[[رده:سواد آموزی، سیاست ها، قوانین و ساختارآن]]

نسخهٔ کنونی تا ‏۳۰ ژوئیهٔ ۲۰۲۴، ساعت ۰۷:۵۲

این آموزش شامل جوانان دهه ۲۰ سالگی و بزرگسالان بالاتر از ۳۰ سال می‌شودکه به هر دلیل پس از اتمام دوره آموزش اجباری تا ۱۴ سالگی و یا قبل از آن موفق به تکمیل دوره‌های آموزشی خود نشده‌اند و علاقه‌مند به تکمیل آن می‌باشند. این مدارس ممکن است در ساعات مقرر سایر مدارس و یا در بعد از ساعات کاری روزانه ادارات و بخش‌های عمومی دایر شود[۱].

نیز نگاه کنید به

نظام آموزش، تحقیقات و فناوری ژاپن؛ سطح سواد در افغانستان؛ آموزش بزرگسالان(سواد آموزی) در ژاپن؛ آموزش بزرگسالان(سواد آموزی) در کوبا؛ آموزش بزرگسالان در سنگال؛ آموزش بزرگسالان(سواد آموزی) در اسپانیا؛ آموزش بزرگسالان(سواد آموزی) در اردن؛ آموزش بزرگسالان(سواد آموزی) در سیرالئون؛ آموزش بزرگسالان( سواد آموزی) در قزاقستان

کتابشناسی

  1. خیرمند، احمدرضا (1391). جامعه و فرهنگ آرژانتین. تهران: موسسه فرهنگی، هنری و انتشارات بین المللی الهدی، ص320.