ذائقه فرهنگی مردم زیمبابوه: تفاوت میان نسخه‌ها

از دانشنامه ملل
(صفحه‌ای تازه حاوی «'''ذائقه فرهنگی مردم''' از ويژگی های مهم مردم زيمبابوه ، بالا بودن سطح فرهنگ و بينش كلی در زندگی اجتماعی است.غالب مردم اين كشور در طبقات مختلف اجتماعی علاقه زيادی به مطالعه كتاب و مطبوعات و استفاده از وسائل ارتباط جمعی و تكنولوژی روز ارتباطات( ا...» ایجاد کرد)
 
بدون خلاصۀ ویرایش
 
(۵ نسخهٔ میانی ویرایش شده توسط ۳ کاربر نشان داده نشد)
خط ۱: خط ۱:
'''ذائقه فرهنگی مردم'''
[[پرونده:ذائقه فرهنگی مردم زیمبابوه.jpg|بندانگشتی|ذائقه فرهنگی مردم زیمبابوه(1403). برگرفته از سایت Washington Post، قابل بازیابی از [https://www.washingtonpost.com/world/africa/suddenly-zimbabwes-biggest-newspaper-can-print-exactly-what-it-wants-its-harder-than-it-sounds/2017/11/24/7a73663c-cfc0-11e7-a87b-47f14b73162a_story.html https://www.washingtonpost.com/world/africa/]]]
از ویژگی‌های مهم مردم [[زيمبابوه|زیمبابوه]]، بالا بودن سطح فرهنگ و بینش کلی در زندگی اجتماعی است. غالب مردم این کشور در طبقات مختلف اجتماعی علاقه زیادی به مطالعه کتاب و مطبوعات و استفاده از وسائل


از ويژگی های مهم مردم زيمبابوه ، بالا بودن سطح فرهنگ و بينش كلی در زندگی اجتماعی است.غالب مردم اين كشور در طبقات مختلف اجتماعی علاقه زيادی به مطالعه كتاب و مطبوعات و استفاده از وسائل ارتباط جمعی و تكنولوژی روز ارتباطات( اينترنت وشبكه هاي اجتماعي ) دارند.اگر چه بسیاری از مردم زیمبابوه از مشکلات روزمره اقتصادی رنج می برند،اما مطالعه روزنامه ها و گوش دادن به رادیو به عنوان ارزان ترین رسانه ارتباط جمعی از عادات روزمره مردم می باشد.
ارتباط جمعی و تکنولوژی روز ارتباطات (اینترنت و شبکه‌های اجتماعی) دارند. اگر چه بسیاری از مردم [[زيمبابوه|زیمبابوه]] از مشکلات روزمره اقتصادی رنج می‌برند، اما مطالعه روزنامه‌ها و گوش دادن به رادیو به عنوان ارزان‌ترین رسانه ارتباط جمعی از عادات روزمره مردم می‌باشد<ref name=":0">ایپکچی، محمدحسن (1399). جامعه و فرهنگ [[زیمبابوه در یک نگاه|زیمبابوه]]. تهران: [https://alhoda.ir/ موسسه فرهنگی، هنری و انتشارات بین المللی الهدی]، ص.118.</ref>.
 
== نیز نگاه کنید به ==
[[ذائقه فرهنگی مردم ژاپن]]؛ [[ذائقه فرهنگی مردم کانادا]]؛ [[ذائقه فرهنگی مردم کوبا]]؛ [[ذائقه فرهنگی مردم تونس]]؛ [[ذائقه فرهنگی مردم روسیه]]؛ [[ذائقه فرهنگی مردم سنگال]]؛ [[ذائقه فرهنگی مردم فرانسه]]؛ [[ذائقه فرهنگی مردم ساحل عاج]]؛ [[ذائقه فرهنگی مردم مالی]]؛ [[ذائقه فرهنگی مردم اسپانیا]]؛ [[ذائقه فرهنگی مردم اردن]]؛ [[ذائقه فرهنگی مردم قطر]]؛ [[ذائقه فرهنگی مردم سیرالئون]]؛ [[ذائقه فرهنگی مردم بنگلادش]]
 
== کتابشناسی ==
<references />
[[رده:هویت فرهنگی و هویت یابی فرهنگی]]

نسخهٔ کنونی تا ‏۱ اوت ۲۰۲۴، ساعت ۲۳:۵۶

ذائقه فرهنگی مردم زیمبابوه(1403). برگرفته از سایت Washington Post، قابل بازیابی از https://www.washingtonpost.com/world/africa/

از ویژگی‌های مهم مردم زیمبابوه، بالا بودن سطح فرهنگ و بینش کلی در زندگی اجتماعی است. غالب مردم این کشور در طبقات مختلف اجتماعی علاقه زیادی به مطالعه کتاب و مطبوعات و استفاده از وسائل

ارتباط جمعی و تکنولوژی روز ارتباطات (اینترنت و شبکه‌های اجتماعی) دارند. اگر چه بسیاری از مردم زیمبابوه از مشکلات روزمره اقتصادی رنج می‌برند، اما مطالعه روزنامه‌ها و گوش دادن به رادیو به عنوان ارزان‌ترین رسانه ارتباط جمعی از عادات روزمره مردم می‌باشد[۱].

نیز نگاه کنید به

ذائقه فرهنگی مردم ژاپن؛ ذائقه فرهنگی مردم کانادا؛ ذائقه فرهنگی مردم کوبا؛ ذائقه فرهنگی مردم تونس؛ ذائقه فرهنگی مردم روسیه؛ ذائقه فرهنگی مردم سنگال؛ ذائقه فرهنگی مردم فرانسه؛ ذائقه فرهنگی مردم ساحل عاج؛ ذائقه فرهنگی مردم مالی؛ ذائقه فرهنگی مردم اسپانیا؛ ذائقه فرهنگی مردم اردن؛ ذائقه فرهنگی مردم قطر؛ ذائقه فرهنگی مردم سیرالئون؛ ذائقه فرهنگی مردم بنگلادش

کتابشناسی

  1. ایپکچی، محمدحسن (1399). جامعه و فرهنگ زیمبابوه. تهران: موسسه فرهنگی، هنری و انتشارات بین المللی الهدی، ص.118.