پرش به محتوا

جایگاه رسانه ها در قطر: تفاوت میان نسخه‌ها

از دانشنامه ملل
Niki (بحث | مشارکت‌ها)
بدون خلاصۀ ویرایش
Karimian (بحث | مشارکت‌ها)
بدون خلاصۀ ویرایش
 
(۳ نسخهٔ میانی ویرایش شده توسط ۳ کاربر نشان داده نشد)
خط ۱: خط ۱:
رسالت رسانه‌های گروهی و تبلیغاتی این کشور، خدمت به مسائل منطقه‌ای، عربی و اسلامی‌ و دفاع از آنها است. همچنین نقش آن در داخل، تحکیم ارزش‌ها و ترویج روش‌های پسندیده و درست، ارائه‌ی خدمات جامع تبلیغاتی به منطور آگاه و آشنا ساختن شهروندان قطری با مقتضیات زمان می‌باشد.<ref>[[رسانه‌ها و وسائل ارتباط جمعی قطر#cite%20ref-11|↑]] احمدی، محمد مهدی (1393). جامعه و فرهنگ [[قطر]]. تهران: [https://www.icro.ir سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی] (دردست انتشار)</ref>
رسالت رسانه‌های گروهی و تبلیغاتی این [[قطر|کشور]]، خدمت به مسائل منطقه‌ای، عربی و اسلامی‌ و دفاع از آنها است. همچنین نقش آن در داخل، تحکیم ارزش‌ها و ترویج روش‌های پسندیده و درست، ارائه‌ی خدمات جامع تبلیغاتی به منطور آگاه و آشنا ساختن شهروندان قطری با مقتضیات زمان می‌باشد.


== نیز نگاه کنید به ==
== نیز نگاه کنید به ==
[[جایگاه رسانه در آرژانتین]]؛ [[جایگاه رسانه در ساحل عاج]]؛ [[جایگاه رسانه در اسپانیا]]؛ [[جایگاه رسانه در اردن]]؛ [[جایگاه رسانه در تایلند]]؛ [[جایگاه رسانه در مصر]]؛ [[جایگاه رسانه در سنگال]].
[[جایگاه رسانه در آرژانتین]]؛ [[جایگاه رسانه در ساحل عاج]]؛ [[جایگاه رسانه در تایلند]]؛ [[جایگاه رسانه در اسپانیا]]؛ [[جایگاه رسانه در اردن]]؛ [[جایگاه رسانه در مصر]]؛ [[جایگاه رسانه در سنگال]]؛ [[جایگاه رسانه در بنگلادش]]؛ [[جایگاه رسانه در تاجیکستان]].


== کتابشناسی ==
== منبع اصلی ==
احمدی، محمد مهدی (1393). جامعه و فرهنگ [[قطر]]. تهران: [https://www.icro.ir/ سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی] (دردست انتشار).


* الصحافه الیومیه العربیه فی قطر، ص 70-.71
== نویسنده مقاله ==
* [[رسانه‌ها و وسائل ارتباط جمعی قطر#cite%20ref-2|↑]] متن مصاحبه‌ی حمدبن خلیفه در مجله‌ی العروبه شماره‌ی 1 آرشیو دارالکتب القطریه
محمدمهدی احمدی
* [[رسانه‌ها و وسائل ارتباط جمعی قطر#cite%20ref-3|↑]] العروبه شماره 2 ارشیو دارالکتب القطریه و نیز به روزنامه العرب، ویژه نامه روز ملی سال 2009
[[index.php?title=رده:سیاست ها، قوانین، و برنامه های کلان در زمینه رسانه]]
* [[رسانه‌ها و وسائل ارتباط جمعی قطر#cite%20ref-4|↑]] العروبه، شماره 1 مرکز ارشیو دارالکتب القطریه
* [[رسانه‌ها و وسائل ارتباط جمعی قطر#cite%20ref-5|↑]] العروبه شماره 17، آرشیو دارالکتب القطریه
* [[رسانه‌ها و وسائل ارتباط جمعی قطر#cite%20ref-6|↑]] هفته نامه الرایه، شماره1 ، ارشیو دارالکتب القطریه
* [[رسانه‌ها و وسائل ارتباط جمعی قطر#cite%20ref-7|↑]] روزنامه الشرق، 13/فوریه/1990
* [[رسانه‌ها و وسائل ارتباط جمعی قطر#cite%20ref-8|↑]] الرایه، دسامبر19/12/1990، مرکز ارشیو دار الکتب القطریه.
* [[رسانه‌ها و وسائل ارتباط جمعی قطر#cite%20ref-9|↑]] العرب، دسامبر،19/12/1990 مرکز ارشیو دار الکتب القطریه.
* [[رسانه‌ها و وسائل ارتباط جمعی قطر#cite%20ref-10|↑]] دسامبر، 19/12/1990، مرکز ارشیو دار الکتب القطریه.
* [[رسانه‌ها و وسائل ارتباط جمعی قطر#cite%20ref-11|↑]] احمدی، محمد مهدی (1393). جامعه و فرهنگ [[قطر]]. تهران: سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی (دردست انتشار).
* [[رسانه‌ها و وسائل ارتباط جمعی قطر#cite%20ref-12|↑]] روزنامه الشرق 15/ژانویه دارالکتب القطریه.

نسخهٔ کنونی تا ‏۱۰ اوت ۲۰۲۵، ساعت ۱۷:۲۶

رسالت رسانه‌های گروهی و تبلیغاتی این کشور، خدمت به مسائل منطقه‌ای، عربی و اسلامی‌ و دفاع از آنها است. همچنین نقش آن در داخل، تحکیم ارزش‌ها و ترویج روش‌های پسندیده و درست، ارائه‌ی خدمات جامع تبلیغاتی به منطور آگاه و آشنا ساختن شهروندان قطری با مقتضیات زمان می‌باشد.

نیز نگاه کنید به

جایگاه رسانه در آرژانتین؛ جایگاه رسانه در ساحل عاج؛ جایگاه رسانه در تایلند؛ جایگاه رسانه در اسپانیا؛ جایگاه رسانه در اردن؛ جایگاه رسانه در مصر؛ جایگاه رسانه در سنگال؛ جایگاه رسانه در بنگلادش؛ جایگاه رسانه در تاجیکستان.

منبع اصلی

احمدی، محمد مهدی (1393). جامعه و فرهنگ قطر. تهران: سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی (دردست انتشار).

نویسنده مقاله

محمدمهدی احمدی index.php?title=رده:سیاست ها، قوانین، و برنامه های کلان در زمینه رسانه