فدراسیون سراسری صنایع و بازرگانی چین: تفاوت میان نسخهها
(←وظایف) |
بدون خلاصۀ ویرایش |
||
خط ۱: | خط ۱: | ||
[[پرونده:129362082897901223916053215106170168328.jpg|بندانگشتی|صنایع و بازرگانی [[چین]]]] | [[پرونده:129362082897901223916053215106170168328.jpg|بندانگشتی|صنایع و بازرگانی [[چین]]. قابل بازیابی از https://article.tebyan.net/]] | ||
این فدراسیون به عنوان تشکیلاتی غیر دولتی، در سال1953میلادی شکل گرفت و در زمینههای صنعتی و تجاری، اتاقهای بازرگانی، توسعهی تجارت در داخل و خارج و توسعهی روابط تجاری با کشورهای مختلف جهان فعالیت میکند. | این فدراسیون به عنوان تشکیلاتی غیر دولتی، در سال1953میلادی شکل گرفت و در زمینههای صنعتی و تجاری، اتاقهای بازرگانی، توسعهی تجارت در داخل و خارج و توسعهی روابط تجاری با کشورهای مختلف جهان فعالیت میکند. | ||
نسخهٔ کنونی تا ۲ سپتامبر ۲۰۲۴، ساعت ۲۰:۵۲
این فدراسیون به عنوان تشکیلاتی غیر دولتی، در سال1953میلادی شکل گرفت و در زمینههای صنعتی و تجاری، اتاقهای بازرگانی، توسعهی تجارت در داخل و خارج و توسعهی روابط تجاری با کشورهای مختلف جهان فعالیت میکند.
وظایف
طبق اساسنامه این فدراسیون که در سال1983 میلادی اصلاح و به تصویب رسید، وظایف این تشکیلات به شرح زیر است:
- متحد سازی و سازماندهی اعضا در راستای مدرن سازی سوسیالیسم؛
- تلاش برای بازگشت تایوان به سرزمین مادری و تحکیم روابط تجاری با این منطقه؛
- تحکیم روابط تجاری با هنگ کنگ و چینیهای مهاجر در خارج از کشور؛
- توسعهی دوستی و روابط صنعتی و بازرگانی میان چین و کشورهای خارجی؛
- مشارکت فعال در توسعه و اجرای سیاست درهای باز چین در زمینههای تجاری و اقتصادی[۱][۲].
نیز نگاه کنید به
سازمان های اجتماعی چین؛ انواع سازمان های اجتماعی چین؛ مهم ترین سازمان های اجتماعی چین؛ فدراسیون اتحادیه های تجاری چین
کتابشناسی
- ↑ Social Organizations in China: www.chinaculture.org.cn
- ↑ سابقی،علی محمد(1392). جامعه و فرهنگ چین. تهران: موسسه فرهنگی، هنری و انتشاراتی بین المللی الهدی،جلد1، ص.312-321.