پرش به محتوا

فدراسیون سراسری صنایع و بازرگانی چین: تفاوت میان نسخه‌ها

از دانشنامه ملل
Mahdi (بحث | مشارکت‌ها)
بدون خلاصۀ ویرایش
Mahdi (بحث | مشارکت‌ها)
بدون خلاصۀ ویرایش
 
خط ۱۸: خط ۱۸:


== منبع اصلی ==
== منبع اصلی ==
سابقی، علی محمد(1392). جامعه و فرهنگ [https://dmelal.ir/%DA%86%DB%8C%D9%86 چین]. تهران: [https://alhoda.ir/ موسسه فرهنگی، هنری و انتشاراتی بین المللی الهدی].
سابقی، علی محمد(1392). جامعه و فرهنگ [[چین]]. تهران: [https://alhoda.ir/ موسسه فرهنگی، هنری و انتشاراتی بین المللی الهدی].


== نویسنده مقاله ==
== نویسنده مقاله ==
علی محمد سابقی
علی محمد سابقی
[[رده:جامعه و نظام اجتماعی]]

نسخهٔ کنونی تا ‏۳۰ نوامبر ۲۰۲۵، ساعت ۱۲:۴۲

صنایع و بازرگانی چین. قابل بازیابی از https://article.tebyan.net/

این فدراسیون به عنوان تشکیلاتی غیر دولتی، در سال1953میلادی شکل گرفت و در زمینه­‌های صنعتی و تجاری، اتاق­‌های بازرگانی، توسعه­‌ی تجارت در داخل و خارج و توسعه­‌ی روابط تجاری با کشورهای مختلف جهان فعالیت می‌­کند.

وظایف

طبق اساسنامه­‌ی این فدراسیون که در سال 1983میلادی اصلاح و به تصویب رسید، وظایف این تشکیلات به شرح زیر است:

  • متحد سازی و سازماندهی اعضا در راستای مدرن سازی سوسیالیسم؛
  • تلاش برای بازگشت تایوان به سرزمین مادری و تحکیم روابط تجاری با این منطقه؛
  • تحکیم روابط تجاری با هنگ ­کنگ و چینی­‌های مهاجر در خارج از کشور؛
  • توسعه­‌ی دوستی و روابط صنعتی و بازرگانی میان چین و کشورهای خارجی؛
  • مشارکت فعال در توسعه و اجرای سیاست درهای باز چین در زمینه‌­های تجاری و اقتصادی[۱].

نیز نگاه کنید به

سازمان های اجتماعی چین؛ انواع سازمان های اجتماعی چین؛ مهم ترین سازمان های اجتماعی چین؛ فدراسیون اتحادیه های تجاری چین

کتابشناسی

  1. Social Organizations in China: www.chinaculture.org.cn

منبع اصلی

سابقی، علی محمد(1392). جامعه و فرهنگ چین. تهران: موسسه فرهنگی، هنری و انتشاراتی بین المللی الهدی.

نویسنده مقاله

علی محمد سابقی