فدراسیون اتحادیه های تجاری چین: تفاوت میان نسخه‌ها

از دانشنامه ملل
بدون خلاصۀ ویرایش
بدون خلاصۀ ویرایش
خط ۱۳: خط ۱۳:
4-آموزش کارگران و کارمندان عضو در زمینه­‌های کاری، ایدئولوژیکی و اخلاقی و بالابردن سطح علمی و فرهنگی آن­ها.<ref>سابقی، علی محمد(1392). جامعه و فرهنگ چین. تهران: موسسه فرهنگی، هنری و انتشاراتی بین المللی الهدی،جلد اول، ص319-320</ref>
4-آموزش کارگران و کارمندان عضو در زمینه­‌های کاری، ایدئولوژیکی و اخلاقی و بالابردن سطح علمی و فرهنگی آن­ها.<ref>سابقی، علی محمد(1392). جامعه و فرهنگ چین. تهران: موسسه فرهنگی، هنری و انتشاراتی بین المللی الهدی،جلد اول، ص319-320</ref>


نیز نگاه کنید به [[مهم ترین سازمان های اجتماعی چین]]
== نیز نگاه کنید به ==
 
* [[مهم ترین سازمان های اجتماعی چین]]


== کتابشناسی ==
== کتابشناسی ==

نسخهٔ ‏۱ دسامبر ۲۰۲۳، ساعت ۱۲:۵۹

اتحادیه های تجاری در چین

این فدراسیون که تمامی سازمان­‌ها و اتحادیه­­‌های تجاری و صنعتی محلی و سراسری چین را تحت پوشش دارد، در سال1925میلادی تأسیس و در حال­ حاضر بیش از105میلیون نفر عضو داشته و با اتحادیه‌­­های تجاری 140کشور جهان ارتباط کاری دارد.

وظایف

 وظایف این فدراسیون عبارت است از:

1-حمایت از حقوق و منافع کارگران و کارمندان عضو؛

2-سازماندهی کارگران و کارمندان عضو برای مشارکت فعال در ایجاد اصلاحات ساختاری و توسعه­‌ی اقتصادی و اجتماعی کشور چین؛

3-نمایندگی کردن از سوی اعضاء در مدیریت امور کشوری و امور اجتماعی و مدیریت شرکت­‌ها و کارخانه­‌ها؛

4-آموزش کارگران و کارمندان عضو در زمینه­‌های کاری، ایدئولوژیکی و اخلاقی و بالابردن سطح علمی و فرهنگی آن­ها.[۱]

نیز نگاه کنید به

کتابشناسی

  1. سابقی، علی محمد(1392). جامعه و فرهنگ چین. تهران: موسسه فرهنگی، هنری و انتشاراتی بین المللی الهدی،جلد اول، ص319-320