فدراسیون اتحادیه های تجاری چین: تفاوت میان نسخهها
بدون خلاصۀ ویرایش |
بدون خلاصۀ ویرایش |
||
خط ۱۳: | خط ۱۳: | ||
4-آموزش کارگران و کارمندان عضو در زمینههای کاری، ایدئولوژیکی و اخلاقی و بالابردن سطح علمی و فرهنگی آنها.<ref>سابقی، علی محمد(1392). جامعه و فرهنگ چین. تهران: موسسه فرهنگی، هنری و انتشاراتی بین المللی الهدی،جلد اول، ص319-320</ref> | 4-آموزش کارگران و کارمندان عضو در زمینههای کاری، ایدئولوژیکی و اخلاقی و بالابردن سطح علمی و فرهنگی آنها.<ref>سابقی، علی محمد(1392). جامعه و فرهنگ چین. تهران: موسسه فرهنگی، هنری و انتشاراتی بین المللی الهدی،جلد اول، ص319-320</ref> | ||
نیز نگاه کنید به [[مهم ترین سازمان های اجتماعی چین]] | == نیز نگاه کنید به == | ||
* [[مهم ترین سازمان های اجتماعی چین]] | |||
== کتابشناسی == | == کتابشناسی == |
نسخهٔ ۱ دسامبر ۲۰۲۳، ساعت ۱۲:۵۹
این فدراسیون که تمامی سازمانها و اتحادیههای تجاری و صنعتی محلی و سراسری چین را تحت پوشش دارد، در سال1925میلادی تأسیس و در حال حاضر بیش از105میلیون نفر عضو داشته و با اتحادیههای تجاری 140کشور جهان ارتباط کاری دارد.
وظایف
وظایف این فدراسیون عبارت است از:
1-حمایت از حقوق و منافع کارگران و کارمندان عضو؛
2-سازماندهی کارگران و کارمندان عضو برای مشارکت فعال در ایجاد اصلاحات ساختاری و توسعهی اقتصادی و اجتماعی کشور چین؛
3-نمایندگی کردن از سوی اعضاء در مدیریت امور کشوری و امور اجتماعی و مدیریت شرکتها و کارخانهها؛
4-آموزش کارگران و کارمندان عضو در زمینههای کاری، ایدئولوژیکی و اخلاقی و بالابردن سطح علمی و فرهنگی آنها.[۱]
نیز نگاه کنید به
کتابشناسی
- ↑ سابقی، علی محمد(1392). جامعه و فرهنگ چین. تهران: موسسه فرهنگی، هنری و انتشاراتی بین المللی الهدی،جلد اول، ص319-320