جایگاه رسانه ها در قطر: تفاوت میان نسخه‌ها

از دانشنامه ملل
(صفحه‌ای تازه حاوی «'''جایگاه ونقش رسانه ها وبرنامه های فرهنگی رسانه ها''' رسالت رسانه‌های گروهی و تبلیغاتی این کشور، خدمت به مسائل منطقه‌ای، عربی و اسلامی و دفاع از آنها است. همچنین نقش آن در داخل، تحکیم ارزش‌ها و ترویج روش‌های پسندیده و درست، ارائه‌ي خدمات جا...» ایجاد کرد)
 
(کتابشناسی)
خط ۱: خط ۱:
'''جایگاه ونقش رسانه ها وبرنامه های فرهنگی رسانه ها'''
رسالت رسانه‌های گروهی و تبلیغاتی این کشور، خدمت به مسائل منطقه‌ای، عربی و اسلامی‌ و دفاع از آنها است. همچنین نقش آن در داخل، تحکیم ارزش‌ها و ترویج روش‌های پسندیده و درست، ارائه‌ی خدمات جامع تبلیغاتی به منطور آگاه و آشنا ساختن شهروندان قطری با مقتضیات زمان می‌باشد.<ref>الصحافه الیومیه العربیه فی قطر، ص 70-.71


رسالت رسانه‌های گروهی و تبلیغاتی این کشور، خدمت به مسائل منطقه‌ای، عربی و اسلامی و دفاع از آنها است. همچنین نقش آن در داخل، تحکیم ارزش‌ها و ترویج روش‌های پسندیده و درست، ارائه‌ي خدمات جامع تبلیغاتی به منطور آگاه و آشنا ساختن شهروندان قطری با مقتضیات زمان می‌باشد.
[[رسانه‌ها و وسائل ارتباط جمعی قطر#cite%20ref-2|↑]] متن مصاحبه‌ی حمدبن خلیفه در مجله‌ی العروبه شماره‌ی 1 آرشیو دارالکتب القطریه
 
[[رسانه‌ها و وسائل ارتباط جمعی قطر#cite%20ref-3|↑]] العروبه شماره 2 ارشیو دارالکتب القطریه و نیز به روزنامه العرب، ویژه نامه روز ملی سال 2009
 
[[رسانه‌ها و وسائل ارتباط جمعی قطر#cite%20ref-4|↑]] العروبه، شماره 1 مرکز ارشیو دارالکتب القطریه
 
[[رسانه‌ها و وسائل ارتباط جمعی قطر#cite%20ref-5|↑]] العروبه شماره 17، آرشیو دارالکتب القطریه
 
[[رسانه‌ها و وسائل ارتباط جمعی قطر#cite%20ref-6|↑]] هفته نامه الرایه، شماره1 ، ارشیو دارالکتب القطریه
 
[[رسانه‌ها و وسائل ارتباط جمعی قطر#cite%20ref-7|↑]] روزنامه الشرق، 13/فوریه/1990
 
[[رسانه‌ها و وسائل ارتباط جمعی قطر#cite%20ref-8|↑]] الرایه، دسامبر19/12/1990، مرکز ارشیو دار الکتب القطریه.
 
[[رسانه‌ها و وسائل ارتباط جمعی قطر#cite%20ref-9|↑]] العرب، دسامبر،19/12/1990 مرکز ارشیو دار الکتب القطریه.
 
[[رسانه‌ها و وسائل ارتباط جمعی قطر#cite%20ref-10|↑]] دسامبر، 19/12/1990، مرکز ارشیو دار الکتب القطریه.
 
[[رسانه‌ها و وسائل ارتباط جمعی قطر#cite%20ref-11|↑]] احمدی، محمد مهدی (1393). جامعه و فرهنگ [[قطر]]. تهران: [https://www.icro.ir سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی] (دردست انتشار).
 
[[رسانه‌ها و وسائل ارتباط جمعی قطر#cite%20ref-12|↑]] روزنامه الشرق 15/ژانویه دارالکتب القطریه.</ref>
 
== نیز نگاه کنید به ==
[[جایگاه رسانه در آرژانتین]]؛ [[جایگاه رسانه در ساحل عاج]]؛ [[جایگاه رسانه در اسپانیا]]؛ [[جایگاه رسانه در اردن]]؛ [[جایگاه رسانه در تایلند]]؛ [[جایگاه رسانه در مصر]]؛ [[جایگاه رسانه در سنگال]].
 
== کتابشناسی ==

نسخهٔ ‏۲۲ ژوئن ۲۰۲۴، ساعت ۲۳:۰۶

رسالت رسانه‌های گروهی و تبلیغاتی این کشور، خدمت به مسائل منطقه‌ای، عربی و اسلامی‌ و دفاع از آنها است. همچنین نقش آن در داخل، تحکیم ارزش‌ها و ترویج روش‌های پسندیده و درست، ارائه‌ی خدمات جامع تبلیغاتی به منطور آگاه و آشنا ساختن شهروندان قطری با مقتضیات زمان می‌باشد.[۱]

نیز نگاه کنید به

جایگاه رسانه در آرژانتین؛ جایگاه رسانه در ساحل عاج؛ جایگاه رسانه در اسپانیا؛ جایگاه رسانه در اردن؛ جایگاه رسانه در تایلند؛ جایگاه رسانه در مصر؛ جایگاه رسانه در سنگال.

کتابشناسی

  1. الصحافه الیومیه العربیه فی قطر، ص 70-.71 متن مصاحبه‌ی حمدبن خلیفه در مجله‌ی العروبه شماره‌ی 1 آرشیو دارالکتب القطریه العروبه شماره 2 ارشیو دارالکتب القطریه و نیز به روزنامه العرب، ویژه نامه روز ملی سال 2009 العروبه، شماره 1 مرکز ارشیو دارالکتب القطریه العروبه شماره 17، آرشیو دارالکتب القطریه هفته نامه الرایه، شماره1 ، ارشیو دارالکتب القطریه روزنامه الشرق، 13/فوریه/1990 الرایه، دسامبر19/12/1990، مرکز ارشیو دار الکتب القطریه. العرب، دسامبر،19/12/1990 مرکز ارشیو دار الکتب القطریه. دسامبر، 19/12/1990، مرکز ارشیو دار الکتب القطریه. احمدی، محمد مهدی (1393). جامعه و فرهنگ قطر. تهران: سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی (دردست انتشار). روزنامه الشرق 15/ژانویه دارالکتب القطریه.