نمایشگاه بین المللی کتاب زیمبابوه: تفاوت میان نسخه‌ها

از دانشنامه ملل
بدون خلاصۀ ویرایش
بدون خلاصۀ ویرایش
خط ۴: خط ۴:
این نمایشگاه هر ساله در پایان ماه جولای و اوایل ماه آگوست به مدت سه روز در [[حراره]] برگزار می‌شود. فعالیت‌های عمده نمایشگاه عبارتند از:
این نمایشگاه هر ساله در پایان ماه جولای و اوایل ماه آگوست به مدت سه روز در [[حراره]] برگزار می‌شود. فعالیت‌های عمده نمایشگاه عبارتند از:


1- برپایی غرفه‌های ناشرین داخلی و برخی ناشرین آفریقایی و آسیایی
1- برپایی غرفه‌های ناشرین داخلی و برخی ناشرین آفریقایی و آسیایی؛


2- برگزاری نشست‌های ادبی در خصوص نشر کتاب و توسعه کتاب خوانی
2- برگزاری نشست‌های ادبی در خصوص نشر کتاب و توسعه کتاب خوانی؛


3- تشکیل کارگاه‌های آموزشی نویسندگان و ناشرین داخلی
3- تشکیل کارگاه‌های آموزشی نویسندگان و ناشرین داخلی؛


4- فعالیت‌های ویژه برای تشویق کودکان و نوجوانان به مطالعه کتاب<ref>ایپکچی، محمدحسن (1339). جامعه و فرهنگ [[زيمبابوه|زیمبابوه]]. تهران: [https://alhoda.ir/ موسسه فرهنگی، هنری و انتشارات بین المللی الهدی]، ص. 209-210.</ref>
4- فعالیت‌های ویژه برای تشویق کودکان و نوجوانان به مطالعه کتاب<ref>ایپکچی، محمدحسن (1399). جامعه و فرهنگ [[زيمبابوه|زیمبابوه]]. تهران: [https://alhoda.ir/ موسسه فرهنگی، هنری و انتشارات بین المللی الهدی]، ص. 209-210.</ref>.
 
== نیز نگاه کنید به ==
[[فرهنگ عمومی زیمبابوه]]؛ [[بازار کتاب کانادا]]؛ [[بازار کتاب لبنان]]؛ [[بازار کتاب چین در کشورهای خارجی]]؛  [[بازار کتاب سنگال]]؛ [[بازار کتاب روسیه]]؛ [[بازار کتاب در سوریه]]؛ [[بازار کتاب در اتیوپی]]


== کتابشناسی ==
== کتابشناسی ==

نسخهٔ ‏۵ مهٔ ۲۰۲۴، ساعت ۱۴:۵۰

نمایشگاه کتاب در زیمبابوه

نمایشگاه کتاب در زیمبابوه برای نخستین بار در سال 1985 از سوی گروهی از ناشران و نویسندگان داخلی با هدف توسعه بازار کتاب کشور در سطح ملی، منطقه‌ای ، قاره‌ای و جهانی برپا شد.

این نمایشگاه هر ساله در پایان ماه جولای و اوایل ماه آگوست به مدت سه روز در حراره برگزار می‌شود. فعالیت‌های عمده نمایشگاه عبارتند از:

1- برپایی غرفه‌های ناشرین داخلی و برخی ناشرین آفریقایی و آسیایی؛

2- برگزاری نشست‌های ادبی در خصوص نشر کتاب و توسعه کتاب خوانی؛

3- تشکیل کارگاه‌های آموزشی نویسندگان و ناشرین داخلی؛

4- فعالیت‌های ویژه برای تشویق کودکان و نوجوانان به مطالعه کتاب[۱].

نیز نگاه کنید به

فرهنگ عمومی زیمبابوه؛ بازار کتاب کانادا؛ بازار کتاب لبنان؛ بازار کتاب چین در کشورهای خارجی؛  بازار کتاب سنگال؛ بازار کتاب روسیه؛ بازار کتاب در سوریه؛ بازار کتاب در اتیوپی

کتابشناسی

  1. ایپکچی، محمدحسن (1399). جامعه و فرهنگ زیمبابوه. تهران: موسسه فرهنگی، هنری و انتشارات بین المللی الهدی، ص. 209-210.