جایگاه رسانه در سنگال: تفاوت میان نسخه‌ها

از دانشنامه ملل
بدون خلاصۀ ویرایش
بدون خلاصۀ ویرایش
خط ۷: خط ۷:
-Avenir Communication
-Avenir Communication


-[https://www.bing.com/search?q=Future+M%C3%A9dias+in+senegal&qs=n&form=QBRE&sp=-1&lq=0&pq=avenir+communication+media+in+senegal&sc=19-37&sk=&cvid=9C3EB06051E8477DA39F6035BD7B62A9&ghsh=0&ghacc=0&ghpl=# Future Médias]
-[https://www.bing.com/search?q=Future+M%C3%A9dias+in+senegal&qs=n&form=QBRE&sp=-1&lq=0&pq=avenir+communication+media+in+senegal&sc=19-37&sk=&cvid=9C3EB06051E8477DA39F6035BD7B62A9&ghsh=0&ghacc=0&ghpl=# Future Médias]<ref>Carayol.( 2012)</ref>


-[https://www.bing.com/ck/a?!&&p=417294c7afe6f364JmltdHM9MTcxMzIyNTYwMCZpZ3VpZD0xN2EzNWYwYS05OTg2LTYyOTgtM2M1Yi00Y2U5OThkNDYzMzEmaW5zaWQ9NTE1Nw&ptn=3&ver=2&hsh=3&fclid=17a35f0a-9986-6298-3c5b-4ce998d46331&psq=D-M%c3%a9dia+in+senegal&u=a1aHR0cHM6Ly9kbWVkaWEuc24v&ntb=1 D-Média] <ref>Carayol.( 2012)</ref><ref>بصیری، محمدعلی، فتحی پور، ریحانه (1401 ).جامعه و فرهنگ سنگال. تهران: سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی( در دست انتشار)</ref>
-[https://www.bing.com/ck/a?!&&p=417294c7afe6f364JmltdHM9MTcxMzIyNTYwMCZpZ3VpZD0xN2EzNWYwYS05OTg2LTYyOTgtM2M1Yi00Y2U5OThkNDYzMzEmaW5zaWQ9NTE1Nw&ptn=3&ver=2&hsh=3&fclid=17a35f0a-9986-6298-3c5b-4ce998d46331&psq=D-M%c3%a9dia+in+senegal&u=a1aHR0cHM6Ly9kbWVkaWEuc24v&ntb=1 D-Média] <ref>بصیری، محمدعلی، فتحی پور، ریحانه (1401).جامعه و فرهنگ [[سنگال]]. تهران: سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی(در دست انتشار)</ref>
== نیز نگاه کنید به ==
== نیز نگاه کنید به ==
 
[[جایگاه رسانه در آرژانتین]]؛ [[جایگاه رسانه در ساحل عاج]]؛ [[جایگاه رسانه در اسپانیا]]؛ [[جایگاه رسانه در اردن]]؛ [[جایگاه رسانه ها در قطر]]؛ [[جایگاه رسانه در مصر]]؛ [[جایگاه رسانه در تایلند]].
* [[جایگاه رسانه ها و وسائل ارتباط جمعی ژاپن]]
* [[جایگاه رسانه در مصر]]
* [[نقش رسانه ها در برنامه های سیاسی و فرهنگی چین]]


== کتابشناسی ==
== کتابشناسی ==

نسخهٔ ‏۱۸ مهٔ ۲۰۲۴، ساعت ۱۵:۱۶

امروز یکی از شاخص های توسعه در هر کشوری دارا بودن توان رسانه و ارتباطات جمعی آن است که کشور سنگال از آن مستثنی نیست. بخش عمده ای از برنامه های فرهنگی این کشور از طریق رادیو و تلویزیون سراسری آن پخش می شود. تنوع رسانه ها در این کشور شرایط را برای رشد دموکراسی فراهم کرده است. چشم انداز رسانه ای این کشور روی گروه های بزرگ مطبوعاتی زیر متمرکز است:

-Walf

-Sud Communication

-Avenir Communication

-Future Médias[۱]

-D-Média [۲]

نیز نگاه کنید به

جایگاه رسانه در آرژانتین؛ جایگاه رسانه در ساحل عاج؛ جایگاه رسانه در اسپانیا؛ جایگاه رسانه در اردن؛ جایگاه رسانه ها در قطر؛ جایگاه رسانه در مصر؛ جایگاه رسانه در تایلند.

کتابشناسی

  1. Carayol.( 2012)
  2. بصیری، محمدعلی، فتحی پور، ریحانه (1401).جامعه و فرهنگ سنگال. تهران: سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی(در دست انتشار)