آموزش بزرگسالان(سواد آموزی) در کوبا: تفاوت میان نسخه‌ها

از دانشنامه ملل
بدون خلاصۀ ویرایش
بدون خلاصۀ ویرایش
 
خط ۴: خط ۴:


== نیز نگاه کنید به ==
== نیز نگاه کنید به ==
[[سطح سواد در افغانستان]]؛ [[آموزش بزرگسالان(سواد آموزی) در ژاپن]]؛ [[آموزش بزرگسالان در سنگال]]؛ [[آموزش بزرگسالان(سواد آموزی) در اسپانیا]]؛ [[آموزش بزرگسالان(سواد آموزی) در اردن]]؛ [[آموزش بزرگسالان(سواد آموزی) در سیرالئون]]؛ [[آموزش بزرگسالان(سواد آموزی) در آرژانتین]]
[[نظام آموزش، تحقیقات و فناوری ژاپن]]؛ [[سطح سواد در افغانستان]]؛ [[آموزش بزرگسالان(سواد آموزی) در ژاپن]]؛ [[آموزش بزرگسالان در سنگال]]؛ [[آموزش بزرگسالان(سواد آموزی) در آرژانتین]]؛ [[آموزش بزرگسالان(سواد آموزی) در اسپانیا]]؛ [[آموزش بزرگسالان(سواد آموزی) در اردن]]؛ [[آموزش بزرگسالان(سواد آموزی) در سیرالئون]]؛ [[آموزش بزرگسالان( سواد آموزی) در قزاقستان]]


== کتابشناسی ==
== کتابشناسی ==
<references />
[[رده:سواد آموزی، سیاست ها، قوانین و ساختارآن]]

نسخهٔ کنونی تا ‏۳۰ ژوئیهٔ ۲۰۲۴، ساعت ۰۷:۵۱

آموزش بزرگسالان در کوبا، به پس از پیروزی انقلاب این کشور برمی‌گردد که برای مبارزه با بیسوادی به دستور فیدل کاسترو، فعالیت‌های بسیاری در این زمینه صورت گرفت که برنامه آموزشی را حتی به روستاهای دورافتاده بردند تا افراد بیسواد را آموزش دهند.

در طی این برنامه اکثر آموزش دیدگان، از بزرگسالان بودند و در حال حاضر کوبا یکی از کشورهای جهان سوم است که کمترین آمار بیسوادی را شامل می‌شود[۱].

نیز نگاه کنید به

نظام آموزش، تحقیقات و فناوری ژاپن؛ سطح سواد در افغانستان؛ آموزش بزرگسالان(سواد آموزی) در ژاپن؛ آموزش بزرگسالان در سنگال؛ آموزش بزرگسالان(سواد آموزی) در آرژانتین؛ آموزش بزرگسالان(سواد آموزی) در اسپانیا؛ آموزش بزرگسالان(سواد آموزی) در اردن؛ آموزش بزرگسالان(سواد آموزی) در سیرالئون؛ آموزش بزرگسالان( سواد آموزی) در قزاقستان

کتابشناسی

  1. حق‌روستا، مریم (1397). جامعه و فرهنگ کوبا. تهران: موسسه فرهنگی، هنری و انتشارات بین المللی الهدی، ص373.