مرکز فرهنگی کودک در قطر: تفاوت میان نسخهها
بدون خلاصۀ ویرایش |
بدون خلاصۀ ویرایش |
||
| خط ۱: | خط ۱: | ||
[[پرونده:5100820.jpg|بندانگشتی|مرکز فرهگی حمایت از کودک در قطر برگرفته از وبسایت خبر آنلاین قابل بازیابی از<nowiki/>https://www.khabaronline.ir/news/1210080/%D9%85%D8%AC%D8%B3%D9%85%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AC%D9%86%DB%8C%D9%86-%D9%88-%D9%85%D8%A7%D8%AF%D8%B1-%D8%AF%D8%B1-%D8%AF%D9%88%D8%AD%D9%87-%D8%AC%D8%A7%D8%B0%D8%A8%D9%87-%DA%AF%D8%B1%D8%AF%D8%B4%DA%AF%D8%B1%DB%8C-%D8%B4%D8%AF]] | [[پرونده:5100820.jpg|بندانگشتی|مرکز فرهگی حمایت از کودک در قطر برگرفته از وبسایت خبر آنلاین قابل بازیابی از<nowiki/>https://www.khabaronline.ir/news/1210080/%D9%85%D8%AC%D8%B3%D9%85%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AC%D9%86%DB%8C%D9%86-%D9%88-%D9%85%D8%A7%D8%AF%D8%B1-%D8%AF%D8%B1-%D8%AF%D9%88%D8%AD%D9%87-%D8%AC%D8%A7%D8%B0%D8%A8%D9%87-%DA%AF%D8%B1%D8%AF%D8%B4%DA%AF%D8%B1%DB%8C-%D8%B4%D8%AF]] | ||
مركز فرهنگی | مركز فرهنگی كودكان سازمانی خاص و مستقل است. این مركز مسئولیت پیگیری تربیت صحیح كودكان در مراحل مختلف زندگی و رشد اجتماعی، برنامه ریزی برای مادران از جنبه فرهنگی و اجتماعی و مادی برای تربیت فرزندان، آموزش و كسب مهارتها تربیتی و فرهنگی برای تقویت فرهنگ حمایت از كودكان در بین مادران، جلوگیری از آموزش و تربیت غلیط، شناسایی مشكلات روانشناسی و تربیتی و اجتماعی فرارویكودكان، آموزش زوجهایجوان و مادران در دوره قبل از تولد كودكان، آموزش مهارتهای آموزشی برای حرف آموزی و تواناییها و خلاقیتهای جسمانی و فكری، شناسایی شیوههایجدیدآموزشكودكان و هماهنگی با سازمانهای منطقه ای و بین المللی در زمینه حقوق كودكان و مادران را دنبال مینماید. | ||
این مركز در راستای تحقق اهداف خود اقدام به ایجاد ارتباط با نهادهای داخلی و خارجی، فرهنگ سازی تربیت | این مركز در راستای تحقق اهداف خود اقدام به ایجاد ارتباط با نهادهای داخلی و خارجی، فرهنگ سازی تربیت كودكان و ارائه مشورتهای لازم، برگزاری همایشها و سمینارهایی مرتباط با امور كودكان میكند.<ref>تحلیلهای كارشناسی رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در قطر ص 27</ref> | ||
== نیز نگاه کنید به == | == نیز نگاه کنید به == | ||
نسخهٔ ۸ اوت ۲۰۲۵، ساعت ۲۰:۰۱

مركز فرهنگی كودكان سازمانی خاص و مستقل است. این مركز مسئولیت پیگیری تربیت صحیح كودكان در مراحل مختلف زندگی و رشد اجتماعی، برنامه ریزی برای مادران از جنبه فرهنگی و اجتماعی و مادی برای تربیت فرزندان، آموزش و كسب مهارتها تربیتی و فرهنگی برای تقویت فرهنگ حمایت از كودكان در بین مادران، جلوگیری از آموزش و تربیت غلیط، شناسایی مشكلات روانشناسی و تربیتی و اجتماعی فرارویكودكان، آموزش زوجهایجوان و مادران در دوره قبل از تولد كودكان، آموزش مهارتهای آموزشی برای حرف آموزی و تواناییها و خلاقیتهای جسمانی و فكری، شناسایی شیوههایجدیدآموزشكودكان و هماهنگی با سازمانهای منطقه ای و بین المللی در زمینه حقوق كودكان و مادران را دنبال مینماید.
این مركز در راستای تحقق اهداف خود اقدام به ایجاد ارتباط با نهادهای داخلی و خارجی، فرهنگ سازی تربیت كودكان و ارائه مشورتهای لازم، برگزاری همایشها و سمینارهایی مرتباط با امور كودكان میكند.[۱]
نیز نگاه کنید به
گروهها و روابط اجتماعی اتیوپی؛ روابط اجتماعی در چین؛ روابط اجتماعی کوبا؛ جریان ها و روابط اجتماعی سنگال؛ روابط اجتماعی ژاپن؛ ساختار روابط اجتماعی کانادا؛ گروهها و روابط اجتماعی تایلند؛ مناسبات و روابط اجتماعی در اوکراین؛ جریان ها و روابط اجتماعی اسپانیا؛ جریان ها و روابط اجتماعی مالی؛ جریان ها و روابط اجتماعی اردن؛ جریان ها و روابط اجتماعی در سیرالئون؛ روابط اجتماعی قزاقستان؛ روابط اجتماعی در بنگلادش؛ روابط اجتماعی در سریلانکا؛ مناسبات و روابط اجتماعی در تاجیکستان؛ جریان ها و روابط اجتماعی روسیه
کتابشناسی
- ↑ تحلیلهای كارشناسی رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در قطر ص 27
منبع اصلی
احمدی، محمد مهدی(1393). جامعه و فرهنگ قطر. تهران: سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی(دردست انتشار).
نویسنده مقاله
محمد مهدی احمدی