فدراسیون اتحادیه های تجاری چین: تفاوت میان نسخهها
بدون خلاصۀ ویرایش |
بدون خلاصۀ ویرایش |
||
خط ۵: | خط ۵: | ||
وظایف این فدراسیون عبارت است از: | وظایف این فدراسیون عبارت است از: | ||
* حمایت از حقوق و منافع کارگران و کارمندان عضو؛ | |||
* سازماندهی کارگران و کارمندان عضو برای مشارکت فعال در ایجاد اصلاحات ساختاری و توسعهی اقتصادی و اجتماعی [[چین|کشور چین]]؛ | |||
* نمایندگی کردن از سوی اعضاء در مدیریت امور کشوری و امور اجتماعی و مدیریت شرکتها و کارخانهها؛ | |||
* آموزش کارگران و کارمندان عضو در زمینههای کاری، ایدئولوژیکی و اخلاقی و بالابردن سطح علمی و فرهنگی آنها.<ref>سابقی، علی محمد(1392). جامعه و فرهنگ [[چین]]. تهران: [https://alhoda.ir موسسه فرهنگی، هنری و انتشاراتی بین المللی الهدی]،جلد1، ص.319-320.</ref> | |||
== نیز نگاه کنید به == | == نیز نگاه کنید به == | ||
[[سازمان های اجتماعی چین]]؛ [[انواع سازمان های اجتماعی چین]]؛ [[مهم ترین سازمان های اجتماعی چین]]؛ [[فدراسیون سراسری صنایع و بازرگانی چین]] | |||
== کتابشناسی == | == کتابشناسی == |
نسخهٔ ۲۰ اوت ۲۰۲۴، ساعت ۰۴:۲۴
این فدراسیون که تمامی سازمانها و اتحادیههای تجاری و صنعتی محلی و سراسری چین را تحت پوشش دارد، در سال1925میلادی تأسیس و در حال حاضر بیش از105میلیون نفر عضو داشته و با اتحادیههای تجاری 140کشور جهان ارتباط کاری دارد.
وظایف
وظایف این فدراسیون عبارت است از:
- حمایت از حقوق و منافع کارگران و کارمندان عضو؛
- سازماندهی کارگران و کارمندان عضو برای مشارکت فعال در ایجاد اصلاحات ساختاری و توسعهی اقتصادی و اجتماعی کشور چین؛
- نمایندگی کردن از سوی اعضاء در مدیریت امور کشوری و امور اجتماعی و مدیریت شرکتها و کارخانهها؛
- آموزش کارگران و کارمندان عضو در زمینههای کاری، ایدئولوژیکی و اخلاقی و بالابردن سطح علمی و فرهنگی آنها.[۱]
نیز نگاه کنید به
سازمان های اجتماعی چین؛ انواع سازمان های اجتماعی چین؛ مهم ترین سازمان های اجتماعی چین؛ فدراسیون سراسری صنایع و بازرگانی چین
کتابشناسی
- ↑ سابقی، علی محمد(1392). جامعه و فرهنگ چین. تهران: موسسه فرهنگی، هنری و انتشاراتی بین المللی الهدی،جلد1، ص.319-320.