جایگاه رسانه در سنگال: تفاوت میان نسخه‌ها

از دانشنامه ملل
(صفحه‌ای تازه حاوی «امروز یکی از شاخص های توسعه در هر کشوری دارا بودن توان رسانه و ارتباطات جمعی آن است که کشور سنگال از آن مستثنی نیست. بخش عمده ای از برنامه های فرهنگی این کشور از طریق رادیو و تلویزیون سراسری آن پخش می شود. تنوع رسانه ها در این کشور شرایط را برای ر...» ایجاد کرد)
 
بدون خلاصۀ ویرایش
خط ۱: خط ۱:
امروز یکی از شاخص های توسعه در هر کشوری دارا بودن توان رسانه و ارتباطات جمعی آن است که کشور [[سنگال]] از آن مستثنی نیست. بخش عمده ای از برنامه های فرهنگی این کشور از طریق رادیو و تلویزیون سراسری آن پخش می شود. تنوع رسانه ها در این کشور شرایط را برای رشد دموکراسی فراهم کرده است.  چشم انداز رسانه ای این کشور روی گروه های بزرگ مطبوعاتی زیر متمرکز است:
امروز یکی از شاخص های توسعه در هر کشوری دارا بودن توان رسانه و ارتباطات جمعی آن است که کشور [[سنگال]] از آن مستثنی نیست. بخش عمده ای از برنامه های فرهنگی این کشور از طریق رادیو و تلویزیون سراسری آن پخش می شود. تنوع رسانه ها در این کشور شرایط را برای رشد دموکراسی فراهم کرده است. چشم انداز رسانه ای این کشور روی گروه های بزرگ مطبوعاتی زیر متمرکز است:


-Walf
-[https://www.bing.com/ck/a?!&&p=4f4e918f8f4ff8bcJmltdHM9MTcxMzIyNTYwMCZpZ3VpZD0xN2EzNWYwYS05OTg2LTYyOTgtM2M1Yi00Y2U5OThkNDYzMzEmaW5zaWQ9NTE0NA&ptn=3&ver=2&hsh=3&fclid=17a35f0a-9986-6298-3c5b-4ce998d46331&psq=walf+media+in+senegal&u=a1aHR0cHM6Ly93d3cubWZ3YS5vcmcvY291bnRyeS1oaWdobGlnaHRzL3dhbGYtdHYtcmVvcGVuZWQtYWZ0ZXItbWVkaWEtdGhyZWF0ZW4tZ292ZXJubWVudC1ib3ljb3R0Lw&ntb=1 Walf]


-Sud Communication
-Sud Communication
خط ۷: خط ۷:
-Avenir Communication
-Avenir Communication


-Future Médias
-[https://www.bing.com/search?q=Future+M%C3%A9dias+in+senegal&qs=n&form=QBRE&sp=-1&lq=0&pq=avenir+communication+media+in+senegal&sc=19-37&sk=&cvid=9C3EB06051E8477DA39F6035BD7B62A9&ghsh=0&ghacc=0&ghpl=# Future Médias]
 
-D-Média (Carayol, 2012)


-[https://www.bing.com/ck/a?!&&p=417294c7afe6f364JmltdHM9MTcxMzIyNTYwMCZpZ3VpZD0xN2EzNWYwYS05OTg2LTYyOTgtM2M1Yi00Y2U5OThkNDYzMzEmaW5zaWQ9NTE1Nw&ptn=3&ver=2&hsh=3&fclid=17a35f0a-9986-6298-3c5b-4ce998d46331&psq=D-M%c3%a9dia+in+senegal&u=a1aHR0cHM6Ly9kbWVkaWEuc24v&ntb=1 D-Média] <ref>Carayol.( 2012)</ref><ref>بصیری، محمدعلی، فتحی پور، ریحانه (1401 ).جامعه و فرهنگ سنگال. تهران: سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی( در دست انتشار)</ref>
== نیز نگاه کنید به ==
== نیز نگاه کنید به ==


خط ۱۶: خط ۱۵:
* [[جایگاه رسانه در مصر]]
* [[جایگاه رسانه در مصر]]
* [[نقش رسانه ها در برنامه های سیاسی و فرهنگی چین]]
* [[نقش رسانه ها در برنامه های سیاسی و فرهنگی چین]]
== کتابشناسی ==

نسخهٔ ‏۲ مهٔ ۲۰۲۴، ساعت ۲۱:۵۷

امروز یکی از شاخص های توسعه در هر کشوری دارا بودن توان رسانه و ارتباطات جمعی آن است که کشور سنگال از آن مستثنی نیست. بخش عمده ای از برنامه های فرهنگی این کشور از طریق رادیو و تلویزیون سراسری آن پخش می شود. تنوع رسانه ها در این کشور شرایط را برای رشد دموکراسی فراهم کرده است. چشم انداز رسانه ای این کشور روی گروه های بزرگ مطبوعاتی زیر متمرکز است:

-Walf

-Sud Communication

-Avenir Communication

-Future Médias

-D-Média [۱][۲]

نیز نگاه کنید به

کتابشناسی

  1. Carayol.( 2012)
  2. بصیری، محمدعلی، فتحی پور، ریحانه (1401 ).جامعه و فرهنگ سنگال. تهران: سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی( در دست انتشار)