فدراسیون اتحادیه های تجاری چین: تفاوت میان نسخهها
بدون خلاصۀ ویرایش |
بدون خلاصۀ ویرایش |
||
خط ۱: | خط ۱: | ||
[[پرونده:1-16.png|بندانگشتی|اتحادیه های تجاری در [[چین]]]] | [[پرونده:1-16.png|بندانگشتی|اتحادیه های تجاری در [[چین]]. قابل بازیابی از https://baltic-centre.dreamapply.com/en_GB/courses/course/4949-msc-european-studies-and-economic-diplomacy/]] | ||
این فدراسیون که تمامی سازمانها و اتحادیههای تجاری و صنعتی محلی و سراسری [[چین]] را تحت پوشش دارد، در سال1925میلادی تأسیس و در حال حاضر بیش از105میلیون نفر عضو داشته و با اتحادیههای تجاری 140کشور جهان ارتباط کاری دارد. | این فدراسیون که تمامی سازمانها و اتحادیههای تجاری و صنعتی محلی و سراسری [[چین]] را تحت پوشش دارد، در سال1925میلادی تأسیس و در حال حاضر بیش از105میلیون نفر عضو داشته و با اتحادیههای تجاری 140کشور جهان ارتباط کاری دارد. | ||
نسخهٔ کنونی تا ۲ سپتامبر ۲۰۲۴، ساعت ۲۰:۴۹
این فدراسیون که تمامی سازمانها و اتحادیههای تجاری و صنعتی محلی و سراسری چین را تحت پوشش دارد، در سال1925میلادی تأسیس و در حال حاضر بیش از105میلیون نفر عضو داشته و با اتحادیههای تجاری 140کشور جهان ارتباط کاری دارد.
وظایف
وظایف این فدراسیون عبارت است از:
- حمایت از حقوق و منافع کارگران و کارمندان عضو؛
- سازماندهی کارگران و کارمندان عضو برای مشارکت فعال در ایجاد اصلاحات ساختاری و توسعهی اقتصادی و اجتماعی کشور چین؛
- نمایندگی کردن از سوی اعضاء در مدیریت امور کشوری و امور اجتماعی و مدیریت شرکتها و کارخانهها؛
- آموزش کارگران و کارمندان عضو در زمینههای کاری، ایدئولوژیکی و اخلاقی و بالابردن سطح علمی و فرهنگی آنها.[۱]
نیز نگاه کنید به
سازمان های اجتماعی چین؛ انواع سازمان های اجتماعی چین؛ مهم ترین سازمان های اجتماعی چین؛ فدراسیون سراسری صنایع و بازرگانی چین
کتابشناسی
- ↑ سابقی، علی محمد(1392). جامعه و فرهنگ چین. تهران: موسسه فرهنگی، هنری و انتشاراتی بین المللی الهدی،جلد1، ص.319-320.