جایگاه رسانه ها در قطر: تفاوت میان نسخهها
ظاهر
بدون خلاصۀ ویرایش |
بدون خلاصۀ ویرایش |
||
| خط ۱: | خط ۱: | ||
رسالت رسانههای گروهی و تبلیغاتی این [[ | رسالت رسانههای گروهی و تبلیغاتی این [[قطر|کشور]]، خدمت به مسائل منطقهای، عربی و اسلامی و دفاع از آنها است. همچنین نقش آن در داخل، تحکیم ارزشها و ترویج روشهای پسندیده و درست، ارائهی خدمات جامع تبلیغاتی به منطور آگاه و آشنا ساختن شهروندان قطری با مقتضیات زمان میباشد. | ||
== نیز نگاه کنید به == | == نیز نگاه کنید به == | ||
نسخهٔ کنونی تا ۱۰ اوت ۲۰۲۵، ساعت ۱۷:۲۶
رسالت رسانههای گروهی و تبلیغاتی این کشور، خدمت به مسائل منطقهای، عربی و اسلامی و دفاع از آنها است. همچنین نقش آن در داخل، تحکیم ارزشها و ترویج روشهای پسندیده و درست، ارائهی خدمات جامع تبلیغاتی به منطور آگاه و آشنا ساختن شهروندان قطری با مقتضیات زمان میباشد.
نیز نگاه کنید به
جایگاه رسانه در آرژانتین؛ جایگاه رسانه در ساحل عاج؛ جایگاه رسانه در تایلند؛ جایگاه رسانه در اسپانیا؛ جایگاه رسانه در اردن؛ جایگاه رسانه در مصر؛ جایگاه رسانه در سنگال؛ جایگاه رسانه در بنگلادش؛ جایگاه رسانه در تاجیکستان.
منبع اصلی
احمدی، محمد مهدی (1393). جامعه و فرهنگ قطر. تهران: سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی (دردست انتشار).
نویسنده مقاله
محمدمهدی احمدی index.php?title=رده:سیاست ها، قوانین، و برنامه های کلان در زمینه رسانه