مرکز فرهنگی کودک در قطر

مركز فرهنگی كودكان سازمانی خاص و مستقل است. این مركز مسئولیت پیگیری تربیت صحیح كودكان در مراحل مختلف زندگی و رشد اجتماعی، برنامه ریزی برای مادران از جنبه فرهنگی و اجتماعی و مادی برای تربیت فرزندان، آموزش و كسب مهارتها تربیتی و فرهنگی برای تقویت فرهنگ حمایت از كودكان در بین مادران، جلوگیری از آموزش و تربیت غلیط، شناسایی مشكلات روانشناسی و تربیتی و اجتماعی فرارویكودكان، آموزش زوجهایجوان و مادران در دوره قبل از تولد كودكان، آموزش مهارتهای آموزشی برای حرف آموزی و تواناییها و خلاقیتهای جسمانی و فكری، شناسایی شیوههایجدیدآموزشكودكان و هماهنگی با سازمانهای منطقه ای و بین المللی در زمینه حقوق كودكان و مادران را دنبال مینماید.
این مركز در راستای تحقق اهداف خود اقدام به ایجاد ارتباط با نهادهای داخلی و خارجی، فرهنگ سازی تربیت كودكان و ارائه مشورتهای لازم، برگزاری همایشها و سمینارهایی مرتباط با امور كودكان میكند.[۱]
نیز نگاه کنید به
گروهها و روابط اجتماعی اتیوپی؛ روابط اجتماعی در چین؛ روابط اجتماعی کوبا؛ جریان ها و روابط اجتماعی سنگال؛ روابط اجتماعی ژاپن؛ ساختار روابط اجتماعی کانادا؛ گروهها و روابط اجتماعی تایلند؛ مناسبات و روابط اجتماعی در اوکراین؛ جریان ها و روابط اجتماعی اسپانیا؛ جریان ها و روابط اجتماعی مالی؛ جریان ها و روابط اجتماعی اردن؛ جریان ها و روابط اجتماعی در سیرالئون؛ روابط اجتماعی قزاقستان؛ روابط اجتماعی در بنگلادش؛ روابط اجتماعی در سریلانکا؛ مناسبات و روابط اجتماعی در تاجیکستان؛ جریان ها و روابط اجتماعی روسیه
کتابشناسی
- ↑ تحلیلهای كارشناسی رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در قطر ص 27
منبع اصلی
احمدی، محمد مهدی(1393). جامعه و فرهنگ قطر. تهران: سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی(دردست انتشار).
نویسنده مقاله
محمد مهدی احمدی