جایگاه رسانه ها در قطر

از دانشنامه ملل
نسخهٔ تاریخ ‏۸ اوت ۲۰۲۴، ساعت ۲۱:۲۸ توسط Samiei (بحث | مشارکت‌ها)
(تفاوت) → نسخهٔ قدیمی‌تر | نمایش نسخهٔ فعلی (تفاوت) | نسخهٔ جدیدتر ← (تفاوت)

رسالت رسانه‌های گروهی و تبلیغاتی این کشور، خدمت به مسائل منطقه‌ای، عربی و اسلامی‌ و دفاع از آنها است. همچنین نقش آن در داخل، تحکیم ارزش‌ها و ترویج روش‌های پسندیده و درست، ارائه‌ی خدمات جامع تبلیغاتی به منطور آگاه و آشنا ساختن شهروندان قطری با مقتضیات زمان می‌باشد.[۱]

نیز نگاه کنید به

جایگاه رسانه در آرژانتین؛ جایگاه رسانه در ساحل عاج؛ جایگاه رسانه در اسپانیا؛ جایگاه رسانه در اردن؛ جایگاه رسانه در تایلند؛ جایگاه رسانه در مصر؛ جایگاه رسانه در سنگال.

کتابشناسی

  • الصحافه الیومیه العربیه فی قطر، ص 70-.71
  • متن مصاحبه‌ی حمدبن خلیفه در مجله‌ی العروبه شماره‌ی 1 آرشیو دارالکتب القطریه
  • العروبه شماره 2 ارشیو دارالکتب القطریه و نیز به روزنامه العرب، ویژه نامه روز ملی سال 2009
  • العروبه، شماره 1 مرکز ارشیو دارالکتب القطریه
  • العروبه شماره 17، آرشیو دارالکتب القطریه
  • هفته نامه الرایه، شماره1 ، ارشیو دارالکتب القطریه
  • روزنامه الشرق، 13/فوریه/1990
  • الرایه، دسامبر19/12/1990، مرکز ارشیو دار الکتب القطریه.
  • العرب، دسامبر،19/12/1990 مرکز ارشیو دار الکتب القطریه.
  • دسامبر، 19/12/1990، مرکز ارشیو دار الکتب القطریه.
  • احمدی، محمد مهدی (1393). جامعه و فرهنگ قطر. تهران: سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی (دردست انتشار).
  • روزنامه الشرق 15/ژانویه دارالکتب القطریه.
  1. احمدی، محمد مهدی (1393). جامعه و فرهنگ قطر. تهران: سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی (دردست انتشار)