جایگاه رسانه در سریلانکا
ظاهر

جایگاه و برنامه های فرهنگی رسانه در کشور سریلانکا به شرح زیر است:
رسانههای عمومی سریلانکا را می توان با معیارهای قومی، زبانی و مالکیت دستهبندی کرد. رسانههای خصوصی و دولتی به زبانهای سینهالی، تامیل و انگلیسی فعالیت دارند[۱]. در این بخش در به اختصار درباره رسانههای مکتوب، صوتی و تصویری و فعالان عرصه اینترنت بحث خواهیم کرد.
نیز نگاه کنید به
جایگاه رسانه در آرژانتین؛ جایگاه رسانه در ساحل عاج؛ جایگاه رسانه در تایلند؛ جایگاه رسانه در اسپانیا؛ جایگاه رسانه در اردن؛ جایگاه رسانه ها در قطر؛ جایگاه رسانه در مصر؛ جایگاه رسانه در سنگال؛ جایگاه رسانه در بنگلادش؛ جایگاه رسانه در تاجیکستان
کتابشناسی
- ↑ (Country profile: Sri Lanka, 2011)
منبع اصلی
رکنی، مهدیقلی (1391). جامعه و فرهنگ سریلانکا. تهران: سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی( در دست انتشار).
نویسنده مقاله
مهدیقلی رکنی