پرش به محتوا

مرکز فرهنگی کودک در قطر: تفاوت میان نسخه‌ها

از دانشنامه ملل
Samiei (بحث | مشارکت‌ها)
صفحه‌ای تازه حاوی «مركز فرهنگي كودك مركز فرهنگي كودكان سازماني خاص و مستقل است. اين مركز مسئوليت پيگيري تربيت صحيح كودكان در مراحل مختلف زندگي و رشد اجتماعي ، برنامه ريزي براي مادران از جنبه فرهنگي و اجتماعي و مادي براي تربيت فرزندان ، آموزش و كسب مهارتها تربيت...» ایجاد کرد
 
Karimian (بحث | مشارکت‌ها)
بدون خلاصۀ ویرایش
 
(۵ نسخهٔ میانی ویرایش شده توسط ۲ کاربر نشان داده نشد)
خط ۱: خط ۱:
مركز فرهنگي كودك
[[پرونده:5100820.jpg|بندانگشتی|مرکز فرهگی حمایت از کودک در قطر برگرفته از وبسایت خبر آنلاین قابل بازیابی از<nowiki/>https://www.khabaronline.ir/news/1210080/%D9%85%D8%AC%D8%B3%D9%85%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AC%D9%86%DB%8C%D9%86-%D9%88-%D9%85%D8%A7%D8%AF%D8%B1-%D8%AF%D8%B1-%D8%AF%D9%88%D8%AD%D9%87-%D8%AC%D8%A7%D8%B0%D8%A8%D9%87-%DA%AF%D8%B1%D8%AF%D8%B4%DA%AF%D8%B1%DB%8C-%D8%B4%D8%AF]]
مرکز فرهنگی کودکان سازمانی خاص و مستقل است. این مرکز مسئولیت پیگیری تربیت صحیح کودکان در مراحل مختلف زندگی و رشد اجتماعی‌، برنامه ریزی برای مادران از جنبه [[مدیریت فرهنگی قطر|فرهنگی]] و اجتماعی و مادی برای تربیت فرزندان‌، آموزش و کسب مهارت‌ها تربیتی و [[مدیریت فرهنگی قطر|فرهنگی]] برای تقویت [[مدیریت فرهنگی قطر|فرهنگ]] حمایت از کودکان در بین مادران‌، جلوگیری از [[ساختار و سیاست های آموزشی قطر|آموزش]] و تربیت غلیط‌، شناسایی مشکلات روانشناسی و تربیتی و اجتماعی فراروی کودکان‌، [[ساختار و سیاست های آموزشی قطر|آموزش]] زوج‌های جوان و مادران در دوره قبل از تولد کودکان‌، [[آموزش عالی قطر|آموزش]] مهارت‌های [[ساختار و سیاست های آموزشی قطر|آموزشی]] برای حرف آموزی و توانایی ها و خلاقیت‌های جسمانی و فکری‌، شناسایی شیوه‌های جدید [[ساختار و سیاست های آموزشی قطر|آموزش]] کودکان و هماهنگی با سازمان های منطقه ای و بین المللی در زمینه حقوق کودکان و مادران را دنبال می‌نماید.


مركز فرهنگي كودكان سازماني خاص و مستقل است. اين مركز مسئوليت پيگيري تربيت صحيح كودكان در مراحل مختلف زندگي و رشد اجتماعي ، برنامه ريزي براي مادران از جنبه فرهنگي و اجتماعي و مادي براي تربيت فرزندان ، آموزش و كسب مهارتها تربيتي و فرهنگي براي تقويت فرهنگ حمايت از كودكان در بين مادران ، جلوگيري از آموزش و تربيت غليط ، شناسايي مشكلات روانشناسي و تربيتي و اجتماعي فراروي كودكان ، آموزش زوجهاي جوان و مادران در دوره قبل از تولد كودكان ، آموزش مهارتهاي آموزشي براي حرف آموزي و تواناييها و خلاقيتهاي جسماني و فكري ، شناسايي شيوه هاي جديد آموزش كودكان و هماهنگي با سازمانهاي منطقه اي و بين المللي در زمينه حقوق كودكان و مادران را دنبال مي نمايد.
این مرکز در راستای تحقق اهداف خود اقدام به ایجاد ارتباط با نهادهای داخلی و خارجی‌، [[مدیریت فرهنگی قطر|فرهنگ]] سازی تربیت کودکان و ارائه مشورت های لازم، برگزاری همایش ها و سمینارهایی مرتباط با امور کودکان می‌کند.<ref>تحلیل‌های كارشناسی رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در قطر ص 27</ref>


اين مركز در راستاي تحقق اهداف خود اقدام به ايجاد ارتباط با نهادهاي داخلي و خارجي ، فرهنگ سازي تربيت كودكان و ارائه مشورتهاي لازم، برگزاري همايشها و سمينارهايي مرتباط با امور كودكان مي كند.
== نیز نگاه کنید به ==
[[گروه‌ها و روابط اجتماعی اتیوپی]]؛ [[روابط اجتماعی در چین]]؛ [[روابط اجتماعی کوبا]]؛ [[جریان ها و روابط اجتماعی سنگال]]؛ [[روابط اجتماعی ژاپن]]؛ [[ساختار روابط اجتماعی کانادا]]؛ [[گروه‌ها و روابط اجتماعی تایلند]]؛ [[مناسبات و روابط اجتماعی در اوکراین]]؛ [[جریان ها و روابط اجتماعی اسپانیا]]؛ [[جریان ها و روابط اجتماعی مالی]]؛ [[جریان ها و روابط اجتماعی اردن]]؛ [[جریان ها و روابط اجتماعی در سیرالئون]]؛ [[روابط اجتماعی قزاقستان]]؛ [[روابط اجتماعی در بنگلادش]]؛ [[روابط اجتماعی در سریلانکا]]؛ [[مناسبات و روابط اجتماعی در تاجیکستان]]؛ [[جریان ها و روابط اجتماعی روسیه]]
 
== کتابشناسی ==
<references />
 
== منبع اصلی ==
احمدی، محمد مهدی(1393). جامعه و فرهنگ [[قطر]]. تهران: [https://www.icro.ir/ سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی](دردست انتشار).
 
== نویسنده مقاله ==
محمد مهدی احمدی
[[رده:ساختارها و نهادهای غیر حاکمیتی مرتبط با کودکان]]

نسخهٔ کنونی تا ‏۲ اکتبر ۲۰۲۵، ساعت ۱۹:۱۴

مرکز فرهگی حمایت از کودک در قطر برگرفته از وبسایت خبر آنلاین قابل بازیابی ازhttps://www.khabaronline.ir/news/1210080/%D9%85%D8%AC%D8%B3%D9%85%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AC%D9%86%DB%8C%D9%86-%D9%88-%D9%85%D8%A7%D8%AF%D8%B1-%D8%AF%D8%B1-%D8%AF%D9%88%D8%AD%D9%87-%D8%AC%D8%A7%D8%B0%D8%A8%D9%87-%DA%AF%D8%B1%D8%AF%D8%B4%DA%AF%D8%B1%DB%8C-%D8%B4%D8%AF

مرکز فرهنگی کودکان سازمانی خاص و مستقل است. این مرکز مسئولیت پیگیری تربیت صحیح کودکان در مراحل مختلف زندگی و رشد اجتماعی‌، برنامه ریزی برای مادران از جنبه فرهنگی و اجتماعی و مادی برای تربیت فرزندان‌، آموزش و کسب مهارت‌ها تربیتی و فرهنگی برای تقویت فرهنگ حمایت از کودکان در بین مادران‌، جلوگیری از آموزش و تربیت غلیط‌، شناسایی مشکلات روانشناسی و تربیتی و اجتماعی فراروی کودکان‌، آموزش زوج‌های جوان و مادران در دوره قبل از تولد کودکان‌، آموزش مهارت‌های آموزشی برای حرف آموزی و توانایی ها و خلاقیت‌های جسمانی و فکری‌، شناسایی شیوه‌های جدید آموزش کودکان و هماهنگی با سازمان های منطقه ای و بین المللی در زمینه حقوق کودکان و مادران را دنبال می‌نماید.

این مرکز در راستای تحقق اهداف خود اقدام به ایجاد ارتباط با نهادهای داخلی و خارجی‌، فرهنگ سازی تربیت کودکان و ارائه مشورت های لازم، برگزاری همایش ها و سمینارهایی مرتباط با امور کودکان می‌کند.[۱]

نیز نگاه کنید به

گروه‌ها و روابط اجتماعی اتیوپی؛ روابط اجتماعی در چین؛ روابط اجتماعی کوبا؛ جریان ها و روابط اجتماعی سنگال؛ روابط اجتماعی ژاپن؛ ساختار روابط اجتماعی کانادا؛ گروه‌ها و روابط اجتماعی تایلند؛ مناسبات و روابط اجتماعی در اوکراین؛ جریان ها و روابط اجتماعی اسپانیا؛ جریان ها و روابط اجتماعی مالی؛ جریان ها و روابط اجتماعی اردن؛ جریان ها و روابط اجتماعی در سیرالئون؛ روابط اجتماعی قزاقستان؛ روابط اجتماعی در بنگلادش؛ روابط اجتماعی در سریلانکا؛ مناسبات و روابط اجتماعی در تاجیکستان؛ جریان ها و روابط اجتماعی روسیه

کتابشناسی

  1. تحلیل‌های كارشناسی رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در قطر ص 27

منبع اصلی

احمدی، محمد مهدی(1393). جامعه و فرهنگ قطر. تهران: سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی(دردست انتشار).

نویسنده مقاله

محمد مهدی احمدی