مشارکت زنان چین در فعالیت های اجتماعی: تفاوت میان نسخهها
بدون خلاصۀ ویرایش |
بدون خلاصۀ ویرایش |
||
| (۸ نسخهٔ میانی ویرایش شده توسط ۵ کاربر نشان داده نشد) | |||
| خط ۱: | خط ۱: | ||
به دنبال توسعهی پایدار اقتصادی و اجتماعی [[چین]]، زنان [[چین]] نیز بیش از پیش در فعالیتهای اجتماعی شرکت میکنند: در جریان برنامهی توسعهی مناطق غربی، زنان [[چین]] فعالانه در پروژههای مختلف کمک به توسعهی اجتماعی و فرهنگی این مناطق، همچون «ساخت خانههای مسکونی»؛ «رفع کمبود آب آشامیدنی»؛ «طرح اخلاق اجتماعی»، «طرح آموزش اخلاقی کودکان [[چین]]»؛ «طرح توسعهی کتابخوانی در میان کودکان، جوانان، نوجوانان و زنان» و فعالیت «زنان، خانه و محیط زیست» برای تعمیم حفاظت از محیط زیست مشارکت جدی داشته است. آنان همچنین، با همکاری نهادهای مختلف، 300 هزار مدرسه احداث کرده و انجمن آموزش خانگی را در بیش از 70 درصد شهرستانها شهرها و مناطق محروم گسترش داده و به ارتقای سطح آموزش و پرورش خانگی والدین کمک کردهاند. | |||
به دنبال توسعهی پایدار اقتصادی و اجتماعی | |||
=== | == نیز نگاه کنید به == | ||
[[مشارکت زنان فرانسه در فعالیت های اجتماعی]]؛ [[مشارکت زنان کشور مالی در فعالیت های اجتماعی]]؛ [[مشارکت زنان سودان در فعالیت های اجتماعی]]؛ [[مشارکت زنان ساحل عاج در فعالیت های اجتماعی]]؛ [[مشارکت زنان اوکراین در فعالیت های اجتماعی]]؛ [[مشارکت زنان اتیوپی در فعالیت های اجتماعی]]؛ [[مشارکت زنان سیرالئونی در فعالیت های اجتماعی]] | |||
== منبع اصلی == | |||
<sub><big>سابقی، علی محمد(1392). جامعه و فرهنگ [[چین]]. تهران: [https://alhoda.ir/ موسسه فرهنگی هنری و انتشاراتی بین الملی الهدی].</big></sub> | |||
== نویسنده مقاله == | |||
علی محمد سابقی | |||
[[رده:فعالیت اجتماعی، اقتصادی و سیاسی زنان]] | |||
نسخهٔ کنونی تا ۳۰ نوامبر ۲۰۲۵، ساعت ۱۳:۰۲
به دنبال توسعهی پایدار اقتصادی و اجتماعی چین، زنان چین نیز بیش از پیش در فعالیتهای اجتماعی شرکت میکنند: در جریان برنامهی توسعهی مناطق غربی، زنان چین فعالانه در پروژههای مختلف کمک به توسعهی اجتماعی و فرهنگی این مناطق، همچون «ساخت خانههای مسکونی»؛ «رفع کمبود آب آشامیدنی»؛ «طرح اخلاق اجتماعی»، «طرح آموزش اخلاقی کودکان چین»؛ «طرح توسعهی کتابخوانی در میان کودکان، جوانان، نوجوانان و زنان» و فعالیت «زنان، خانه و محیط زیست» برای تعمیم حفاظت از محیط زیست مشارکت جدی داشته است. آنان همچنین، با همکاری نهادهای مختلف، 300 هزار مدرسه احداث کرده و انجمن آموزش خانگی را در بیش از 70 درصد شهرستانها شهرها و مناطق محروم گسترش داده و به ارتقای سطح آموزش و پرورش خانگی والدین کمک کردهاند.
نیز نگاه کنید به
مشارکت زنان فرانسه در فعالیت های اجتماعی؛ مشارکت زنان کشور مالی در فعالیت های اجتماعی؛ مشارکت زنان سودان در فعالیت های اجتماعی؛ مشارکت زنان ساحل عاج در فعالیت های اجتماعی؛ مشارکت زنان اوکراین در فعالیت های اجتماعی؛ مشارکت زنان اتیوپی در فعالیت های اجتماعی؛ مشارکت زنان سیرالئونی در فعالیت های اجتماعی
منبع اصلی
سابقی، علی محمد(1392). جامعه و فرهنگ چین. تهران: موسسه فرهنگی هنری و انتشاراتی بین الملی الهدی.
نویسنده مقاله
علی محمد سابقی