فرهنگ سیاسی تونس: تفاوت میان نسخهها
(صفحهای تازه حاوی «اگر فرهنگ سیاسی را بهگفته اندیشمند ایرانی معاصر، دکتر محمود سریعالقلم، به معنای نحوه تأثیرگذاریهای متقابل فرهنگ و سیاست بگیریم، باید اذعان کنیم که با وجود خودکامگیهاییکه از سوی برخی از سیاستمداران بیفرهنگ تونس انجام شده است، بیشت...» ایجاد کرد) |
بدون خلاصۀ ویرایش |
||
خط ۱: | خط ۱: | ||
اگر فرهنگ سیاسی را بهگفته اندیشمند ایرانی معاصر، دکتر محمود سریعالقلم، به معنای نحوه تأثیرگذاریهای متقابل فرهنگ و سیاست بگیریم، باید اذعان کنیم که با وجود خودکامگیهاییکه از سوی برخی از سیاستمداران بیفرهنگ [[تونس]] انجام شده است، بیشتر سیاستمداران تونس اهل فرهنگ و بسیاری از اهالی فرهنگ تونس سیاستمداران برجستهای بوده و هستند. | اگر فرهنگ سیاسی را بهگفته اندیشمند ایرانی معاصر، دکتر محمود سریعالقلم، به معنای نحوه تأثیرگذاریهای متقابل فرهنگ و سیاست بگیریم، باید اذعان کنیم که با وجود خودکامگیهاییکه از سوی برخی از سیاستمداران بیفرهنگ [[تونس]] انجام شده است، بیشتر سیاستمداران [[تونس]] اهل فرهنگ و بسیاری از اهالی فرهنگ [[تونس]] سیاستمداران برجستهای بوده و هستند<ref>عصمتیبایگی، سیدحسن (1395). جامعه و فرهنگ [[تونس]]. تهران: موسسه فرهنگی, هنری و انتشاراتی بین المللی الهدی،</ref>. | ||
== نیز نگاه کنید به == | |||
* [[فرهنگ سیاسی در روسیه]] | |||
* [[فرهنگ سیاسی ژاپن]] | |||
* [[فرهنگ سیاسی سنگال]] | |||
== کتابشناسی == |
نسخهٔ کنونی تا ۲۶ ژانویهٔ ۲۰۲۴، ساعت ۲۰:۰۲
اگر فرهنگ سیاسی را بهگفته اندیشمند ایرانی معاصر، دکتر محمود سریعالقلم، به معنای نحوه تأثیرگذاریهای متقابل فرهنگ و سیاست بگیریم، باید اذعان کنیم که با وجود خودکامگیهاییکه از سوی برخی از سیاستمداران بیفرهنگ تونس انجام شده است، بیشتر سیاستمداران تونس اهل فرهنگ و بسیاری از اهالی فرهنگ تونس سیاستمداران برجستهای بوده و هستند[۱].