مرکز فرهنگی کودک در قطر: تفاوت میان نسخهها
بدون خلاصۀ ویرایش |
بدون خلاصۀ ویرایش |
||
| (۲ نسخهٔ میانیِ ایجادشده توسط همین کاربر نشان داده نشد) | |||
| خط ۱: | خط ۱: | ||
[[پرونده:5100820.jpg|بندانگشتی|مرکز فرهگی حمایت از کودک در قطر برگرفته از وبسایت خبر آنلاین قابل بازیابی از<nowiki/>https://www.khabaronline.ir/news/1210080/%D9%85%D8%AC%D8%B3%D9%85%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AC%D9%86%DB%8C%D9%86-%D9%88-%D9%85%D8%A7%D8%AF%D8%B1-%D8%AF%D8%B1-%D8%AF%D9%88%D8%AD%D9%87-%D8%AC%D8%A7%D8%B0%D8%A8%D9%87-%DA%AF%D8%B1%D8%AF%D8%B4%DA%AF%D8%B1%DB%8C-%D8%B4%D8%AF]] | [[پرونده:5100820.jpg|بندانگشتی|مرکز فرهگی حمایت از کودک در قطر برگرفته از وبسایت خبر آنلاین قابل بازیابی از<nowiki/>https://www.khabaronline.ir/news/1210080/%D9%85%D8%AC%D8%B3%D9%85%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AC%D9%86%DB%8C%D9%86-%D9%88-%D9%85%D8%A7%D8%AF%D8%B1-%D8%AF%D8%B1-%D8%AF%D9%88%D8%AD%D9%87-%D8%AC%D8%A7%D8%B0%D8%A8%D9%87-%DA%AF%D8%B1%D8%AF%D8%B4%DA%AF%D8%B1%DB%8C-%D8%B4%D8%AF]] | ||
مرکز فرهنگی کودکان سازمانی خاص و مستقل است. این مرکز مسئولیت پیگیری تربیت صحیح کودکان در مراحل مختلف زندگی و رشد اجتماعی، برنامه ریزی برای مادران از جنبه [[مدیریت فرهنگی قطر|فرهنگی]] و اجتماعی و مادی برای تربیت فرزندان، آموزش و کسب مهارتها تربیتی و [[مدیریت فرهنگی قطر|فرهنگی]] برای تقویت [[مدیریت فرهنگی قطر|فرهنگ]] حمایت از کودکان در بین مادران، جلوگیری از [[ساختار و سیاست های آموزشی قطر|آموزش]] و تربیت غلیط، شناسایی مشکلات روانشناسی و تربیتی و اجتماعی فراروی کودکان، [[ساختار و سیاست های آموزشی قطر|آموزش]] زوجهای جوان و مادران در دوره قبل از تولد کودکان، [[آموزش عالی قطر|آموزش]] مهارتهای [[ساختار و سیاست های آموزشی قطر|آموزشی]] برای حرف آموزی و توانایی ها و خلاقیتهای جسمانی و فکری، شناسایی شیوههای جدید [[ساختار و سیاست های آموزشی قطر|آموزش]] کودکان و هماهنگی با سازمان های منطقه ای و بین المللی در زمینه حقوق کودکان و مادران را دنبال مینماید. | |||
این | این مرکز در راستای تحقق اهداف خود اقدام به ایجاد ارتباط با نهادهای داخلی و خارجی، [[مدیریت فرهنگی قطر|فرهنگ]] سازی تربیت کودکان و ارائه مشورت های لازم، برگزاری همایش ها و سمینارهایی مرتباط با امور کودکان میکند.<ref>تحلیلهای كارشناسی رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در قطر ص 27</ref> | ||
== نیز نگاه کنید به == | == نیز نگاه کنید به == | ||
| خط ۱۵: | خط ۱۵: | ||
== نویسنده مقاله == | == نویسنده مقاله == | ||
محمد مهدی احمدی | محمد مهدی احمدی | ||
[[رده:ساختارها و نهادهای غیر حاکمیتی مرتبط با کودکان]] | |||
نسخهٔ کنونی تا ۲ اکتبر ۲۰۲۵، ساعت ۱۹:۱۴

مرکز فرهنگی کودکان سازمانی خاص و مستقل است. این مرکز مسئولیت پیگیری تربیت صحیح کودکان در مراحل مختلف زندگی و رشد اجتماعی، برنامه ریزی برای مادران از جنبه فرهنگی و اجتماعی و مادی برای تربیت فرزندان، آموزش و کسب مهارتها تربیتی و فرهنگی برای تقویت فرهنگ حمایت از کودکان در بین مادران، جلوگیری از آموزش و تربیت غلیط، شناسایی مشکلات روانشناسی و تربیتی و اجتماعی فراروی کودکان، آموزش زوجهای جوان و مادران در دوره قبل از تولد کودکان، آموزش مهارتهای آموزشی برای حرف آموزی و توانایی ها و خلاقیتهای جسمانی و فکری، شناسایی شیوههای جدید آموزش کودکان و هماهنگی با سازمان های منطقه ای و بین المللی در زمینه حقوق کودکان و مادران را دنبال مینماید.
این مرکز در راستای تحقق اهداف خود اقدام به ایجاد ارتباط با نهادهای داخلی و خارجی، فرهنگ سازی تربیت کودکان و ارائه مشورت های لازم، برگزاری همایش ها و سمینارهایی مرتباط با امور کودکان میکند.[۱]
نیز نگاه کنید به
گروهها و روابط اجتماعی اتیوپی؛ روابط اجتماعی در چین؛ روابط اجتماعی کوبا؛ جریان ها و روابط اجتماعی سنگال؛ روابط اجتماعی ژاپن؛ ساختار روابط اجتماعی کانادا؛ گروهها و روابط اجتماعی تایلند؛ مناسبات و روابط اجتماعی در اوکراین؛ جریان ها و روابط اجتماعی اسپانیا؛ جریان ها و روابط اجتماعی مالی؛ جریان ها و روابط اجتماعی اردن؛ جریان ها و روابط اجتماعی در سیرالئون؛ روابط اجتماعی قزاقستان؛ روابط اجتماعی در بنگلادش؛ روابط اجتماعی در سریلانکا؛ مناسبات و روابط اجتماعی در تاجیکستان؛ جریان ها و روابط اجتماعی روسیه
کتابشناسی
- ↑ تحلیلهای كارشناسی رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در قطر ص 27
منبع اصلی
احمدی، محمد مهدی(1393). جامعه و فرهنگ قطر. تهران: سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی(دردست انتشار).
نویسنده مقاله
محمد مهدی احمدی