بازار صنایع فرهنگی سنگال: تفاوت میان نسخه‌ها

از دانشنامه ملل
بدون خلاصۀ ویرایش
جز (The LinkTitles extension automatically added links to existing pages (https://github.com/bovender/LinkTitles).)
خط ۲۸: خط ۲۸:
|820/942/1
|820/942/1
|356/133
|356/133
|}<ref>United Nations Contrade database,DESA/UNSD.(2007).3</ref><ref>بصیری، محمدعلی، فتحی پور، ریحانه (1401 ).جامعه و فرهنگ سنگال. تهران: سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی( در دست انتشار)</ref>
|}<ref>United Nations Contrade database,DESA/UNSD.(2007).3</ref><ref>بصیری، محمدعلی، فتحی پور، ریحانه (1401 ).جامعه و فرهنگ [[سنگال]]. تهران: سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی( در دست انتشار)</ref>
== نیز نگاه کنید به ==
== نیز نگاه کنید به ==



نسخهٔ ‏۱ مهٔ ۲۰۲۴، ساعت ۱۱:۴۱

تجارت کالاهای فرهنگی سنگال به دو صورت انجام می چذیرد. 1- صادرات کالاها و خدمات فرهنگی که شامل صنایع دستی، خد مات فرهنگی مانند سینما، موسیقی ، کتاب، تئأتر و.. می گردد.

از طرف دیگر، طبق گزارش درباره ی اقتصاد خلاق 2008 سازمان ملل، مبلغ کل صادرات و محصولات فرهنگی سنگالی به 28 میلیون دلار $ us در سال 2005 رسیده است.

جدول زیر نمایی از تجارت خارجی تولیدات فرهنگی این کشور را نمایش می دهد:

محصولات فرهنگی صادرات در سال 2007 به دلار واردات در سال 2007 به دلار
نشر 766/564/2 867/663/24
صنایع دستی چوبی 376/048/7 118/105
صنایع حصیری 960/352/3 735/158
ابزار موسیقی 969/309 443/127
اشیاء هنری، مجموعه و عتیقه 820/942/1 356/133

[۱][۲]

نیز نگاه کنید به

کتابشناسی

  1. United Nations Contrade database,DESA/UNSD.(2007).3
  2. بصیری، محمدعلی، فتحی پور، ریحانه (1401 ).جامعه و فرهنگ سنگال. تهران: سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی( در دست انتشار)