اینترنت در مالی: تفاوت میان نسخه‌ها

از دانشنامه ملل
جز (The LinkTitles extension automatically added links to existing pages (https://github.com/bovender/LinkTitles).)
بدون خلاصۀ ویرایش
خط ۱: خط ۱:
شبکه جهانی اینترنت در سال 1997 بصورت رسمی فعالیت خود را در کشور [[مالی]] آغاز کرد و از اوایل دهه 2000 میلادی دو شرکت اورانژ [[فرانسه]] (خصوصی) و مالیتل (دولتی) بطور رسمی  دست اندرکار توسعه شبکه اینترنت در این کشور می باشند. با وجود گسترش قابل ملاحظه خدمات اینترنتی در سرتاسر مالی، دستیابی به شبکه اینترنت در این کشور - علاوه بر هزینه نسبتا بالای آن - با  مشکلاتی همچون محدودیت های فنی و پوشش نامناسب مواجه است . با این حال اکثر تحصیلکردگان مالیایی اعم از دانش آموزان و دانشجویان از طریق کافه های اینترنت نیازهای علمی خود را تأمین می کنند. '''(www.the new encyclopaedia britannica.com)'''
[[پرونده:شرکت اورانژ فرانسه.png|بندانگشتی|200x200پیکسل|لوگو شرکت اورانژ]]
شبکه جهانی اینترنت در سال 1997 به‌صورت رسمی فعالیت خود را در کشور [[مالی]] آغاز کرد و از اوایل دهه 2000 میلادی دو شرکت اورانژ [[فرانسه]] (خصوصی) و مالیتل (دولتی) بطور رسمی دست اندرکار توسعه شبکه اینترنت در این کشور می‌باشند. با وجود گسترش قابل ملاحظه خدمات اینترنتی در سرتاسر [[مالی]]، دستیابی به شبکه اینترنت در این کشور - علاوه بر هزینه نسبتا بالای آن - با  مشکلاتی همچون محدودیت‌های فنی و پوشش نامناسب مواجه است . با این حال اکثر تحصیلکردگان مالیایی اعم از دانش‌آموزان و دانشجویان از طریق کافه‌های اینترنت نیازهای علمی خود را تأمین می کنند.<ref>www.the new encyclopaedia britannica.com</ref><ref>عرب احمدی، امیر بهرام (1391). جامعه و فرهنگ مالی. تهران: موسسه فرهنگی، هنری و انتشاراتی بین المللی الهدی، ص293-304.</ref>
 
 
== نیز نگاه کنید به ==
 
* [[رسانه‌ها و وسائل ارتباط جمعی مالی]]
 
== کتابشناسی ==

نسخهٔ ‏۱۵ مارس ۲۰۲۴، ساعت ۱۳:۲۸

لوگو شرکت اورانژ

شبکه جهانی اینترنت در سال 1997 به‌صورت رسمی فعالیت خود را در کشور مالی آغاز کرد و از اوایل دهه 2000 میلادی دو شرکت اورانژ فرانسه (خصوصی) و مالیتل (دولتی) بطور رسمی دست اندرکار توسعه شبکه اینترنت در این کشور می‌باشند. با وجود گسترش قابل ملاحظه خدمات اینترنتی در سرتاسر مالی، دستیابی به شبکه اینترنت در این کشور - علاوه بر هزینه نسبتا بالای آن - با  مشکلاتی همچون محدودیت‌های فنی و پوشش نامناسب مواجه است . با این حال اکثر تحصیلکردگان مالیایی اعم از دانش‌آموزان و دانشجویان از طریق کافه‌های اینترنت نیازهای علمی خود را تأمین می کنند.[۱][۲]


نیز نگاه کنید به

کتابشناسی

  1. www.the new encyclopaedia britannica.com
  2. عرب احمدی، امیر بهرام (1391). جامعه و فرهنگ مالی. تهران: موسسه فرهنگی، هنری و انتشاراتی بین المللی الهدی، ص293-304.