پرش به محتوا

بازار نوشت افزار و اسباب بازی در عراق: تفاوت میان نسخه‌ها

از دانشنامه ملل
Samiei (بحث | مشارکت‌ها)
صفحه‌ای تازه حاوی «اقتصاد و بازار اسباب‌بازی و نوشت‌افزار در عراق با توجه به جمعیت جوان این کشور و افزایش تقاضا برای محصولات آموزشی و سرگرمی، در حال رشد است. با این حال، این بازار با چالش‌هایی مانند ناامنی، کمبود تولیدات داخلی و وابستگی به واردات مواجه است. عر...» ایجاد کرد
 
Hamidian (بحث | مشارکت‌ها)
بدون خلاصۀ ویرایش
 
(۲ نسخهٔ میانی ویرایش شده توسط یک کاربر دیگر نشان داده نشد)
خط ۱: خط ۱:
اقتصاد و بازار اسباب‌بازی و نوشت‌افزار در عراق با توجه به جمعیت جوان این کشور و افزایش تقاضا برای محصولات آموزشی و سرگرمی، در حال رشد است. با این حال، این بازار با چالش‌هایی مانند ناامنی، کمبود تولیدات داخلی و وابستگی به واردات مواجه است. عراق در این زمینه متکی به داخل نیست و سهم بزرگ بازار این کشور را نوشت ازارها و اسباب بازی‌های چینی، ترک و بعضا ایرانی یا غربی شکل می‌دهد.
اقتصاد و بازار اسباب‌بازی و نوشت‌افزار در [[عراق]] با توجه به جمعیت [[جوانان در عراق|جوان این کشور]] و افزایش تقاضا برای محصولات آموزشی و سرگرمی، در حال رشد است. با این حال، این [https://iranology-e.ir/index.php?title=%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1 بازار] با چالش‌هایی مانند ناامنی، کمبود تولیدات داخلی و وابستگی به واردات مواجه است. [[عراق]] در این زمینه متکی به داخل نیست و سهم بزرگ [https://iranology-e.ir/index.php?title=%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1 بازار] این کشور را نوشت افزارها و اسباب بازی‌های چینی، ترک و بعضا ایرانی یا غربی شکل می‌دهد.


با توجه به آنچه گفته شد، بدنه‌ی اصلی تجارت فرهنگی در عراق مربوط به بازار گردشگری، صنایع دستی و موسیقی است و دیگر انواع تولیدات فرهنگی و هنری، ارزش چندان تجاری ندارند.
با توجه به آنچه گفته شد، بدنه‌ی اصلی [[اقتصاد فرهنگ و بازار صنایع فرهنگی در عراق|تجارت فرهنگی در عراق]] مربوط به بازار گردشگری، [[بازارهای صنایع دستی در عراق|صنایع دستی]] و [[بازار موسیقی در عراق|موسیقی]] است و دیگر انواع تولیدات فرهنگی و هنری، ارزش چندان تجاری ندارند.
 
== نیز نگاه کنید به ==
[[اقتصاد فرهنگ و بازار صنایع فرهنگی در عراق]]؛ [[بازار موسیقی در عراق]]؛ [[بازارهای صنایع دستی در عراق]]
 
== نویسنده مقاله ==
اکبر بیرامی
[[رده:اقتصاد فرهنگ و بازار صنایع فرهنگی]]
[[رده:اقتصاد و بازاراسباب بازی ونوشت افزار]]

نسخهٔ کنونی تا ‏۲۰ مهٔ ۲۰۲۵، ساعت ۰۹:۵۷

اقتصاد و بازار اسباب‌بازی و نوشت‌افزار در عراق با توجه به جمعیت جوان این کشور و افزایش تقاضا برای محصولات آموزشی و سرگرمی، در حال رشد است. با این حال، این بازار با چالش‌هایی مانند ناامنی، کمبود تولیدات داخلی و وابستگی به واردات مواجه است. عراق در این زمینه متکی به داخل نیست و سهم بزرگ بازار این کشور را نوشت افزارها و اسباب بازی‌های چینی، ترک و بعضا ایرانی یا غربی شکل می‌دهد.

با توجه به آنچه گفته شد، بدنه‌ی اصلی تجارت فرهنگی در عراق مربوط به بازار گردشگری، صنایع دستی و موسیقی است و دیگر انواع تولیدات فرهنگی و هنری، ارزش چندان تجاری ندارند.

نیز نگاه کنید به

اقتصاد فرهنگ و بازار صنایع فرهنگی در عراق؛ بازار موسیقی در عراق؛ بازارهای صنایع دستی در عراق

نویسنده مقاله

اکبر بیرامی