بازار نوشت افزار و اسباب بازی در عراق
ظاهر
اقتصاد و بازار اسباببازی و نوشتافزار در عراق با توجه به جمعیت جوان این کشور و افزایش تقاضا برای محصولات آموزشی و سرگرمی، در حال رشد است. با این حال، این بازار با چالشهایی مانند ناامنی، کمبود تولیدات داخلی و وابستگی به واردات مواجه است. عراق در این زمینه متکی به داخل نیست و سهم بزرگ بازار این کشور را نوشت افزارها و اسباب بازیهای چینی، ترک و بعضا ایرانی یا غربی شکل میدهد.
با توجه به آنچه گفته شد، بدنهی اصلی تجارت فرهنگی در عراق مربوط به بازار گردشگری، صنایع دستی و موسیقی است و دیگر انواع تولیدات فرهنگی و هنری، ارزش چندان تجاری ندارند.
نویسنده مقاله
اکبر بیرامی