حمامات تونس: تفاوت میان نسخهها
(صفحهای تازه حاوی «حمامات از مهمترین شهرهای توریستی تونس است. مدینه عتیقه، ساحل، یاسمین حمامات، رباط، موتورسواری، پارک ملی، باغوحش فریگویا از مهمترین مناطق دیدنی آن است. این شهر شامل دو بخش حمامات شمالی و حمامات جنوبی است. یاسمین حمامات از قطبهای صن...» ایجاد کرد) |
جز (The LinkTitles extension automatically added links to existing pages (https://github.com/bovender/LinkTitles).) |
||
خط ۱: | خط ۱: | ||
حمامات از مهمترین شهرهای توریستی [[تونس]] است. مدینه عتیقه، ساحل، یاسمین حمامات، رباط، موتورسواری، پارک ملی، باغوحش فریگویا از مهمترین مناطق دیدنی آن است. | حمامات از مهمترین شهرهای توریستی [[تونس]] است. مدینه عتیقه، ساحل، یاسمین حمامات، رباط، موتورسواری، پارک ملی، باغوحش فریگویا از مهمترین مناطق دیدنی آن است. | ||
این شهر شامل دو بخش حمامات | این شهر شامل دو بخش حمامات ش[[مالی]] و حمامات جنوبی است. یاسمین حمامات از قطبهای [[صنعت گردشگری تونس|گردشگری]] و از زیباترین مکانها برای جهانگردان است؛ غالب هتلهای آن بیش از سه ستاره دارند و فروشگاههای [[صنایع دستی در تونس|صنایعدستی]] متنوع آن برای خرید مناسب است. دولت [[تونس]] قصد دارد، تختهای هتلها و مراکز اقامتی یاسمین حمامات را به ۲۰ هزار عدد برساند. پارک آبی کارتاژلند و پارک علاءالدین آن نیز دیدنی است.<ref>عصمتیبایگی، سیدحسن (1395). جامعه و فرهنگ [[تونس]]. تهران: [https://alhoda.ir/ موسسه فرهنگی, هنری و انتشاراتی بین المللی الهدی], ص 128-127.</ref> | ||
== نیز نگاه کنید به == | == نیز نگاه کنید به == |
نسخهٔ کنونی تا ۲۶ فوریهٔ ۲۰۲۴، ساعت ۱۳:۲۸
حمامات از مهمترین شهرهای توریستی تونس است. مدینه عتیقه، ساحل، یاسمین حمامات، رباط، موتورسواری، پارک ملی، باغوحش فریگویا از مهمترین مناطق دیدنی آن است.
این شهر شامل دو بخش حمامات شمالی و حمامات جنوبی است. یاسمین حمامات از قطبهای گردشگری و از زیباترین مکانها برای جهانگردان است؛ غالب هتلهای آن بیش از سه ستاره دارند و فروشگاههای صنایعدستی متنوع آن برای خرید مناسب است. دولت تونس قصد دارد، تختهای هتلها و مراکز اقامتی یاسمین حمامات را به ۲۰ هزار عدد برساند. پارک آبی کارتاژلند و پارک علاءالدین آن نیز دیدنی است.[۱]
نیز نگاه کنید به
کتابشناسی
- ↑ عصمتیبایگی، سیدحسن (1395). جامعه و فرهنگ تونس. تهران: موسسه فرهنگی, هنری و انتشاراتی بین المللی الهدی, ص 128-127.