پرش به محتوا

جریان های فکری موثر قزاقستان: تفاوت میان نسخه‌ها

از دانشنامه ملل
Samiei (بحث | مشارکت‌ها)
صفحه‌ای تازه حاوی « === [https://wikimelal.ir/%D8%AC%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D9%86%20%D9%87%D8%A7%DB%8C%20%D9%81%DA%A9%D8%B1%DB%8C%20%D9%85%D9%88%D8%AB%D8%B1%20%D9%82%D8%B2%D8%A7%D9%82%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86 وضعیت تفکر و جریان های فکری موثر؛ گروه های مرجع] === سیاستمداران و سردمداران دولت قزاقستان ترجیح داده اند با توجه به نوپا بودن کشور و ضرورت است...» ایجاد کرد
 
Mahdi (بحث | مشارکت‌ها)
بدون خلاصۀ ویرایش
 
(۲ نسخهٔ میانی ویرایش شده توسط ۲ کاربر نشان داده نشد)
خط ۱: خط ۱:
سیاست‌مداران و سردمداران دولت [[قزاقستان]] ترجیح داده‌اند با توجه به نوپا بودن کشور و ضرورت استحکام پایه‌های قدرت تا زمانی که ثبات همه جانبه در زمینه سیاسی، امنیتی، اقتصادی، اجتماعی و... حاصل نشده است تشکیل گروه‌ها و جریان‌هایی که ممکن است موجب تشتت و یکپارچگی سیستم نوپای حکومتی و دستگاه‌های اجرایی و مدیریتی کشور شود و مانع از انسجام و وحدت ملی شود را به تاخیر بیندازد تا پس از طی فرایند تثبیت همه جانبه بتدریج و کنترل شده نسبت به ایجاد نظامی مردم سالارانه و دموکراتیک اقدام گردد. به همین دلیل در حال حاضر می‌توان گفت که جریان‌های فکری موثر و گروه‌های مرجع مطرح و صاحب نامی وجود ندارد، شاید بتوان تنها جریان‌های [[قزاقستان]] بعضی از جریان‌های فکری دینی وهابی، سلفی و اهل سنت را نام برد که با توجه به بسته بودن فضای سیاسی و امنیتی، این جریان‌ها و گروه‌ها نیز در حال حاضر نمود و ظهور جدی و موثری ندارند و نمی‌توان از آن‌ها به عنوان جریان‌ها و گروه‌های تاثیرگذار و مطرح [[جامعه قزاقستان]] نام برد که در بخش قسمت در حد ممکن به این جریانها اشاره شده است.


=== [https://wikimelal.ir/%D8%AC%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D9%86%20%D9%87%D8%A7%DB%8C%20%D9%81%DA%A9%D8%B1%DB%8C%20%D9%85%D9%88%D8%AB%D8%B1%20%D9%82%D8%B2%D8%A7%D9%82%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86 وضعیت تفکر و جریان های فکری موثر؛ گروه های مرجع] ===
== نیز نگاه کنید به ==
سیاستمداران و سردمداران دولت قزاقستان ترجیح داده اند با توجه به نوپا بودن کشور و ضرورت استحکام پایه های قدرت تا زمانی که ثبات همه جانبه در زمینه سیاسی، امنیتی، اقتصادی، اجتماعی و ... حاصل نشده است تشکیل گروه ها و جریان هایی که ممکن است موجب تشتت و یکپارچگی سیستم نوپای حکومتی و دستگاه های اجرایی و مدیریتی کشور شود و مانع از انسجام و وحدت ملی شود را به تأخیر بیندازد تا پس از طی فرایند تثبیت همه جانبه بتدریج و کنترل شده نسبت به ایجاد نظامی مردم سالارانه و دموکراتیک اقدام گردد. به همین دلیل در حال حاضر می‌توان گفت که جریان های فکری مؤثر و گروه های مرجع مطرح و صاحب نامی وجود ندارد، شاید بتوان تنها جریان های قزاقستان بعضی از جریان های فکری دینی وهابی، سلفی و اهل سنت را نام برد که با توجه به بسته بودن فضای سیاسی و امنیتی، این جریان ها و گروه ها نیز در حال حاضر نمود و ظهور جدی و مؤثری ندارند و نمی توان از آنها به عنوان جریان ها و گروه های تأثیرگذار و
[[نظام فرهنگی قزاقستان]]


مطرح جامعه قزاقستان نام برد که در بخش .
== منبع اصلی ==
صابری، اصغر(1395). جامعه و فرهنگ [[قزاقستان]]. تهران: [https://www/icro.ir سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی]( در دست انتشار)


قسمت .
== نویسنده مقاله ==
 
اصغر صابری
187
[[رده:فرهنگ و نظام فرهنگی]]
 
در حد ممکن به این جریانها اشاره شده است.

نسخهٔ کنونی تا ‏۲۹ نوامبر ۲۰۲۵، ساعت ۱۸:۱۱

سیاست‌مداران و سردمداران دولت قزاقستان ترجیح داده‌اند با توجه به نوپا بودن کشور و ضرورت استحکام پایه‌های قدرت تا زمانی که ثبات همه جانبه در زمینه سیاسی، امنیتی، اقتصادی، اجتماعی و... حاصل نشده است تشکیل گروه‌ها و جریان‌هایی که ممکن است موجب تشتت و یکپارچگی سیستم نوپای حکومتی و دستگاه‌های اجرایی و مدیریتی کشور شود و مانع از انسجام و وحدت ملی شود را به تاخیر بیندازد تا پس از طی فرایند تثبیت همه جانبه بتدریج و کنترل شده نسبت به ایجاد نظامی مردم سالارانه و دموکراتیک اقدام گردد. به همین دلیل در حال حاضر می‌توان گفت که جریان‌های فکری موثر و گروه‌های مرجع مطرح و صاحب نامی وجود ندارد، شاید بتوان تنها جریان‌های قزاقستان بعضی از جریان‌های فکری دینی وهابی، سلفی و اهل سنت را نام برد که با توجه به بسته بودن فضای سیاسی و امنیتی، این جریان‌ها و گروه‌ها نیز در حال حاضر نمود و ظهور جدی و موثری ندارند و نمی‌توان از آن‌ها به عنوان جریان‌ها و گروه‌های تاثیرگذار و مطرح جامعه قزاقستان نام برد که در بخش قسمت در حد ممکن به این جریانها اشاره شده است.

نیز نگاه کنید به

نظام فرهنگی قزاقستان

منبع اصلی

صابری، اصغر(1395). جامعه و فرهنگ قزاقستان. تهران: سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی( در دست انتشار)

نویسنده مقاله

اصغر صابری