اینترنت در امارات متحده عربی: تفاوت میان نسخهها
(صفحهای تازه حاوی «در دبی، طرحهایی در سال 2001 تنظیم شده بود برای ساختن شهر رسانه دبی(DMC) ، یک مرکز رسانهای در امارات کوچک که اجازه می دهد که متمرکز شوند بر روی کارهای رسانهای با هماهنگی و همکاری بسیار نزدیک با یکدیگر. هدف از جذب تجارتهای بر پایه رسانه قرار دادن مق...» ایجاد کرد) |
بدون خلاصۀ ویرایش |
||
(یک نسخهٔ میانیِ ایجادشده توسط همین کاربر نشان داده نشد) | |||
خط ۱: | خط ۱: | ||
در دبی، | در دبی، طرح هایی در سال 2001 تنظیم شده بود برای ساختن شهر رسانه دبی(DMC)<ref name=":0">برگرفته از https://www.dmc.com</ref> ، یک مرکز رسانه ای در [[امارات متحده عربی|امارات]] کوچک که اجازه می دهد که متمرکز شوند بر روی کارهای رسانه ای با هماهنگی و همکاری بسیار نزدیک با یکدیگر. هدف از جذب تجارت های بر پایه رسانه قرار دادن مقرهای فرماندهی شان در آنجا می باشد، به رخ کشیدن این مکان به عنوان یک تقاطع بین آسیا، شرق میانه و آفریقا. در این مجموعه اولین کلاس تکنولوژِی رسانه، و همچنین تولید کردن و خدمات بازاریابی را ارائه می دهد که به پرورش و گسترش تجارت زسانه کمک می کند. شهر رسانه ی دبی(DMC) <ref name=":0" />حاصل توجه شیخ ها به تنوع اقتصادیشان می باشد. برای نمونه وب سایت های دبی شهر رسانه(DMC)<ref name=":0" /> یک انعکاس موفق است از نگاه بلند شیخ محمد بن راشد المخدوم، رئیسی جمهور عاقل [[امارات متحده عربی]]، نخست وزیر و حاکم دبی که دبی را به پایگاه اطلاعاتی جامعه و اقتصاد تغییر داده است<ref>کشاورز شکری، عباس، اقبالی، ابوالفضل (1392). آشنایی با [[امارات متحده عربی]]. تهران: [https://www.icro.ir سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی] ( در دست انتشار)</ref> | ||
== نیز نگاه کنید به == | |||
[[هنجارها و ارزش های اجتماعی روسیه]]؛ [[هنجارها و ارزش های اجتماعی لبنان]]؛ [[هنجارها و ارزش های اجتماعی کانادا]]؛ [[هنجارها و ارزش های اجتماعی کوبا]]؛ [[هنجارها و ارزش های اجتماعی ژاپن]]؛ [[هنجارها و ارزشهای اجتماعی سنگال]]؛ [[هنجارها و ارزش های اجتماعی مالی]]؛ [[ارزش های اجتماعی در فرهنگ سنتی چین]]؛ [[هنجارها و ارزش های اجتماعی سودان]]؛ [[هنجارها و ارزش های اجتماعی زیمبابوه]]؛ [[هنجارها و ارزش های اجتماعی تایلند]]؛ [[هنجارها و ارزش های اجتماعی اوکراین]]؛ [[هنجارها و ارزش های اجتماعی اسپانیا|هنجارها و ارزش های اجتماعی اسپانیا؛]] [[هنجارها و ارزش های اجتماعی اردن]]؛ [[هنجارها و ارزش های اجتماعی سیرالئون]] | |||
== کتابشناسی == |
نسخهٔ کنونی تا ۲۰ ژوئیهٔ ۲۰۲۴، ساعت ۰۰:۰۶
در دبی، طرح هایی در سال 2001 تنظیم شده بود برای ساختن شهر رسانه دبی(DMC)[۱] ، یک مرکز رسانه ای در امارات کوچک که اجازه می دهد که متمرکز شوند بر روی کارهای رسانه ای با هماهنگی و همکاری بسیار نزدیک با یکدیگر. هدف از جذب تجارت های بر پایه رسانه قرار دادن مقرهای فرماندهی شان در آنجا می باشد، به رخ کشیدن این مکان به عنوان یک تقاطع بین آسیا، شرق میانه و آفریقا. در این مجموعه اولین کلاس تکنولوژِی رسانه، و همچنین تولید کردن و خدمات بازاریابی را ارائه می دهد که به پرورش و گسترش تجارت زسانه کمک می کند. شهر رسانه ی دبی(DMC) [۱]حاصل توجه شیخ ها به تنوع اقتصادیشان می باشد. برای نمونه وب سایت های دبی شهر رسانه(DMC)[۱] یک انعکاس موفق است از نگاه بلند شیخ محمد بن راشد المخدوم، رئیسی جمهور عاقل امارات متحده عربی، نخست وزیر و حاکم دبی که دبی را به پایگاه اطلاعاتی جامعه و اقتصاد تغییر داده است[۲]
نیز نگاه کنید به
هنجارها و ارزش های اجتماعی روسیه؛ هنجارها و ارزش های اجتماعی لبنان؛ هنجارها و ارزش های اجتماعی کانادا؛ هنجارها و ارزش های اجتماعی کوبا؛ هنجارها و ارزش های اجتماعی ژاپن؛ هنجارها و ارزشهای اجتماعی سنگال؛ هنجارها و ارزش های اجتماعی مالی؛ ارزش های اجتماعی در فرهنگ سنتی چین؛ هنجارها و ارزش های اجتماعی سودان؛ هنجارها و ارزش های اجتماعی زیمبابوه؛ هنجارها و ارزش های اجتماعی تایلند؛ هنجارها و ارزش های اجتماعی اوکراین؛ هنجارها و ارزش های اجتماعی اسپانیا؛ هنجارها و ارزش های اجتماعی اردن؛ هنجارها و ارزش های اجتماعی سیرالئون
کتابشناسی
- ↑ ۱٫۰ ۱٫۱ ۱٫۲ برگرفته از https://www.dmc.com
- ↑ کشاورز شکری، عباس، اقبالی، ابوالفضل (1392). آشنایی با امارات متحده عربی. تهران: سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی ( در دست انتشار)